اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی

زنگ ایثار و مقاومت در مدارس شهرستان البرز نواخته شد

خبرگزاری فارس: زنگ ایثار و مقاومت در مدارس شهرستان البرز به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی نواخته شد.

زنگ ایثار و مقاومت در مدارس شهرستان البرز نواخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی، زنگ ایثار و مقاومت در مدارس شهرستان البرز نواخته شد.

داوود بهرامی فرمانده سپاه شهرستان البرز در مراسم صبحگاه مشترک دانش‌آموزان بسیجی که با حضور حجت‌الاسلام علی مصائبی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان، محمدحسین تقوی مدیر آموزش و پرورش شهرستان و غلامرضا حسن‌پور فرماندار شهرستان البرز در هنرستان ایثار شهر الوند برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: دانش‌آموزان بسیجی نقش گسترده‌ای از آغاز انقلاب تاکنون در عرصه‌های مختلف انقلاب داشته‌اند.

وی با اشاره به نقش دانش‌آموزان بسیجی در دوران دفاع مقدس ادامه داد: دانش‌آموزان بسیجی با جان‌فشانی و از خود گذشتگی، حضور و نقش چشم‌گیری در 8 سال دفاع مقدس داشتند.

فرمانده سپاه شهرستان البرز ادامه داد: ایمان راسخ به خداوند و ولایت‌پذیری دانش‌آموزان بسیجی موجب حضور و تأثیرگذاری گسترده آنان در 8 سال دفاع مقدس است.

* تأکید بر علم اندوزی و بصیرت افزایی دانش‌آموزان

بهرامی با تأکید بر علم‌اندوزی دانش‌آموزان اظهار کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان باید با کسب علم و دانش نقش مؤثری در کشور و جهان داشته باشند.

وی خطاب به دانش‌آموزان عنوان کرد: بصیرت و ایمان شاخص بسیج است و باید تمام دانش‌آموزان با افزایش بصیرت خویش با شناخت دشمنان ایران اسلامی مقابل آنان بایستند.

فرمانده سپاه شهرستان البرز در خصوص نقشه‌های شوم دشمنان ایران اسلامی عنوان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی دشمنان اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که باید با وحدت، بصیرت و تبعیت از مقام معظم رهبری تمام توطئه‌ها و دشمنی‌های آنان را خنثی کرد.

بهرامی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اهانت اخیر سران استکبار به پیامبر بزرگ اسلام (ص)، راهپیمایی 13 آبان امسال باشکوه‌تر از سال‌های پیش برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: حضور چشم‌گیر مسئولان و دانش‌آموزان در راهپیمایی 13 آبان مشت محکمی بر دهان سران استکبار است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول