اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ مکانیزه امام زمان (عج) نیروی زمینی سپاه:

شهدا شاخص و معیار ما در زمان فعلی هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده تیپ مکانیزه امام زمان (عج) نیروی زمینی سپاه، شهدا را چراغ راه و شاخص و معیار ما در زمان فعلی دانست و گفت: آنها تکلیف‌شان را در قبال نظام ادا کردند و امروز بزرگ‌ترین وظیفه ما ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت است.

شهدا شاخص و معیار ما در زمان فعلی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شبستر، عبدالعلی ابراهیمی‌مطلق عصر امروز در یادواره شهدای توپخانه تیپ مکانیزه امام زمان(عج) نیروی زمینی سپاه، اظهار کرد: یادواره شهدا، جلسات معنوی هستند و باید ره‌توشه معنوی را بگیریم که قدم اول کسب ره‌توشه معنوی، شناخت شهدا است و آنها در نور الهی غوطه‌ورند.

وی افزود: مسیری که شهدا انتخاب کردند مسیری است که آگاهانه انتخاب کردند و آنان هجرت کردند و از تمام دلبستگی‌های دنیوی چشم‌پوشی کردند و سلاح برداشتند و در راه خدا مخلصانه جنگیدند و به مقام شهادت که بالاترین درجات است، رسیدند. 

فرمانده تیپ مکانیزه امام زمان(عج) تصریح کرد: شهدا انسان‌های سرسبدی بودند که از بهترین خانواده‌های دیندار تربیت شده بودند و ساخته و پرداخته مکتب اسلام بودند و مسیری که انتخاب کرده بودند مسیر الهی بود.

ابراهیمی‌مطلق همچنین گفت: شهدا در زمان جنگ تحمیلی با اطاعت از ولی زمان خویش حضرت امام خمینی‌ره) پرچم اسلام را نگه داشتند و رمز موفقیت آنها ولایی بودن آنان است که به جهان بشریت نور معنوی دادند.

وی تصریح کرد: شهدای ما شهدای جهانی هستند و برگزاری یادواره شهدا نشان دادن خصوصیات و افکار و مسیر مخلصانه آنها که قرب‌الی‌الله است، به جامعه است.

فرمانده دوران دفاع مقدس همچنین گفت: شهدا تمام هستی خود را دادند و مسیر روشنی ترسیم کردند که آن مسیر، سعادت انسان‌ها است و وظیفه ما به مراتب با سختی همراه است و ما باید راه آنها را برویم و تمام افکار ما روی حساب و آگاهیت دینی باشد.

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: شهدا در هیچ مرحله‌ای خسته نشدند و شهید شفیع‌زاده با یک قبضه توپ، کار خود را در آبادان آغاز کرد و او با کمک همرزمانش کار را به جایی رساندند که توانستند دشمن را که به فاصله 75 کیلومتر با فاو فاصله داشت تمام سازمان آنها را به هم بریزند و زمین‌گیر کنند.

کاظم آفاقی از یادگاران دوران حماسه و ایثار نیز به ذکر خاطراتی از جنگ پرداخت و گفت: تبعیت از امام و رهبری، معنویت، امدادهای غیبی، مدیریت و فرماندهی و نقش خانواده‌، نقش‌هایی بودند که دفاع مقدس را جلوه دادند.

یادگار دوران دفاع مقدس همچنین گفت: عملیات والفجر هشت اوج قدرت و توانمندی توپخانه بود و مهم‌ترین عملیات در دوران دفاع مقدس عملیات والفجر 8 است که در شب عملیات غواصان زیادی با وجود رادارهای پیشرفته دشمن، از آن رود گذشتند بدون اینکه دیده شوند که همه این‌ها نشان‌دهنده امدادهای غیبی خداوند متعال است.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول