اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس‌جمهور انجام می‌شود

افتتاح 10 هزار واحد مسکن مهر در هرمزگان

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان از افتتاح 10 هزار واحد مسکن مهر در هرمزگان و بهره‌برداری از باند دوم بزرگراه بندرعباس - سیرجان با حضور رئیس‌جمهور خبر داد.

افتتاح 10 هزار واحد مسکن مهر در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی زندیه‌وکیلی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح 10 هزار واحد مسکن مهر در هرمزگان اظهار داشت: از این تعداد واحد مسکونی قابل‌ افتتاح و تحویل٬ چهار هزار و 800 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت شامل بندرعباس٬ میناب و رودان است.

وی افزود: همچنین سه هزار و 200 واحد مسکونی نیز در شهرهای زیر 25 هزار خانوار و دو هزار واحد در بافت‌های فرسوده که از مزایای وام ویژه بافت‌های فرسوده بهره‌مند شده‌اند٬ مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

بنا به گفته مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان، در مجموع 56 هزار واحد مسکن مهر شامل 40 هزار واحد آن در شهرهای بالای 25 هزار نفر بندرعباس، میناب و رودان و 16 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار در هرمزگان داریم.

زندیه وکیلی ادامه داد: باند دوم بزرگراه بندرعباس سیرجان به طول 442 کیلومتر با اعتباری بالغ بر دو هزار و 600 میلیارد ریال با حضور رئیس‌جمهور به بهره‌برداری می‌رسد که موجب تقویت‌ زیرساخت‌های هرمزگان در تمام بخش‌ها می‌شود.

وی با بیان اینکه قسمت‌هایی از این پروژه در گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفت، تصریح کرد: این در حالی است که بخش‌های مهم پروژه بزرگ باند دوم بزرگراه بندرعباس- سیرجان٬ مانند گذرگاه‌های اصلی این بزرگراه طی یک سال گذشته مورد توجه قرار گرفته و آماده بهره‌برداری کامل شده است.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول