اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توصیه استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای تسهیل در ضمانت‌ها

بانک‌ها برای پرداخت وام مسکن روستایی سخت‌گیری نکنند

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد به بانک‌های عامل این استان توصیه کرد برای پرداخت تسهیلات مسکن روستایی به ضمانت سفته زنجیره‌ای اکتفا کرده و سخت‌گیری نکنند.

بانک‌ها برای پرداخت وام مسکن روستایی سخت‌گیری نکنند

سید حسین صابری در حاشیه برگزاری نشست شورای مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: شورای مسکن این استان هر 15 روز یک‌بار برای بررسی وضعیت مسکن ‌مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر و همچنین شهرهای زیر 25 هزار نفر در این استان برگزار می‌شود که به صورت کلی و موردی مشکلات را در این عرصه مورد بررسی قرار می‌دهیم.

مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن مهر در این استان اکنون مشکلی وجود ندارد و تنها درخواست ما از بانک‌های عامل این است که کاسه داغ‌تر از آش نشده و در پرداخت وام مسکن روستایی از ضمانت‌های آسان‌تر استفاده کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نباید به روستاییان سخت‌گیری کرد، افزود: توصیه ما به بانک‌های عامل این است که در روستاها و برای ارائه تسهیلات مسکن روستایی تنها ضمانت‌های سفته‌ زنجیره‌ای را از مردم درخواست کنند.

صابری در ادامه به ارائه فرمولی در راستای تکمیل واحدهای مسکن مهر در این استان و واگذاری هر چه زودتر آن‌ها به متقاضیان اشاره کرد و گفت: به اداره راه و شهرسازی متذکر شده‌ایم برای نصب انشعابات از حساب‌های متقاضیان کم کرده و به حساب شرکت‌های خدمات‌رسان واریز کنند تا اینکه بتوان هر چه زودتر واحدها را در اختیار متقاضیان قرار داد.

وی از رفع نقص واحدهای مسکن مهر گفت و افزود: به مسئولان راه و شهرسازی یادآور شده‌ایم که این مشکلات باید هر چه زودتر توسط پیمانکار برطرف شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مسکن ‌مهر را از افتخارات نظام و دولت دانست و گفت: همه موظفیم در مسیر خانه‌دار کردن مردم گام برداریم چرا که یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم داشتن حداقل سرپناه برای زندگی است.

وی افزود: من خود نیز به صورت مداوم مشکلات مسکن‌ مهر را پی‌گیری می‌کنم و سعی خواهیم کرد در این گونه جلسات پی‌گیر نواقص واحدهای مسکونی در شهرهای مختلف استان باشیم.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول