اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قم:

مدیران در جلسه شورای مسکن مهر غیبت نکنند

خبرگزاری فارس: فرماندار قم با بیان اینکه هر قدمی برای ساخت واحدهای مسکن مهر، گامی در راه تحقق عدالت اجتماعی خواهد بود، گفت:‌ مدیران در جلسه شورای مسکن مهر غیبت نکنند.

مدیران در جلسه شورای مسکن مهر غیبت نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم اسماعیل زارعی‌کوشا در سومین جلسه شورای مسکن استان قم که پیش از ظهر امروز در فرمانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه بنیاد مسکن باید از سایر دستگاه‌ها در خصوص تأمین مسکن اقشار مختلف جلوتر باشد.

وی افزود: کار ساخت مسکن باید هر چه سریع‌تر تکمیل شود و نمی‌توان مردم را تنها برای چند درصد باقی‌مانده از کار منتظر گذاشت ضمن اینکه ناهماهنگی‌های موجود میان دستگاه‌ها قابل قبول نیست.

فرماندار قم با بیان اینکه در این جلسه که مربوط به استان قم می‌شود باید مدیران کل دستگاه‌ها حضور داشته باشند گفت: واحدهای مسکن مهر در شهرهای مختلف استان قم پیشرفت خوبی داشته و نباید معطل چند درصد باقی‌مانده بمانیم بنابراین باید تکمیل واحدهای ساخته شده را به طور جدی در دستور کار قرار دهیم.

وی ادامه داد: مصوبات شورای مسکن قطعی بوده و باید رأس موعد مقرر کارهای تصویب شده به پایان برسند.

زارعی‌کوشا افزود: برای ساخت مسجد در طرح‌های مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت نیز با توجه به اعتبارات در نظر گرفته شده باید هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و گزارش کاملی از فعالیت‌های صورت گرفته در جلسه بعدی ارائه شود.

فرماندار قم تاکید کرد: برای تسطیح زمین‌های سلفچگان به منظور انجام اقدامات مربوط به آب‌رسانی دو روز فرصت در نظر گرفته می‌شود و کار باید پس از آن با جدیت دنبال شود.

وی با بیان اینکه جلسات شورای مسکن قم از این پس هر دو هفته یک بار برگزار خواهد شد گفت: لازم است مصوبات جلسات قبلی پیگیری شوند تا از دوباره‌کاری پرهیز شده و جلسات موجب پیشرفت کار شوند.

زارعی‌کوشا خاطر نشان کرد: مدیران دستگاه‌های مختلف به ویژه بنیاد مسکن باید تمام تلاش خود را برای تکمیل واحدهای مسکن مهر به کار گرفته و مشکلات موجود را حتی به صورت روزانه مطرح کنند و مسئولان نیز سعی خواهند کرد با تمام توان معضلات را حل کنند.

فرماندار قم طرح مسکن مهر را طرحی عظیم و اجتماعی در سراسر کشور دانست و افزود: هر گامی که برای ساخت این واحدها برداشته می‌شود قدمی در راه تحقق عدالت اجتماعی خواهد بود.

وی با اشاره به پروژه‌های جدیدی که قرار است در آذر ماه افتتاح شوند گفت: پیگیری اقدامات مربوط به واحدهای مذکور توسط همه مدیران استان صورت گرفته و امیدواریم بدون هیچ مشکلی این کار به سرانجام برسد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول