اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی کنگره بین‌المللی شعر مقاومت در کرمانشاه:

مقاومت و بیداری اسلامی موضوع کنگره شعر مقاومت است

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی کنگره بین‌المللی شعر مقاومت در کرمانشاه گفت: مقاومت و بیداری اسلامی دو موضوع کنگره بین‌المللی شعر مقاومت است.

مقاومت و بیداری اسلامی موضوع کنگره شعر مقاومت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی کرمی پیش‌ازظهر امروز در نشستی مطبوعاتی با اصحاب رسانه و مطبوعات استان کرمانشاه که در سالن جلسات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: این کنگره به برکت استقبال بی‌نظیر مردم همیشه در صحنه استان کرمانشاه در 20 مهر سال 90 از مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه، در کرمانشاه برگزار می‌شود.

کرمی تصریح کرد: مقاومت و بیداری اسلامی دو موضوع کنگره بین‌المللی شعر مقاومت بوده و 11 و 12 و 13 آبان ماه کنگره بین‌المللی شعر مقاومت در کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به برخی کمیته‌های این کنگره‌، گفت: در مراسمی در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی، از مهمانان خارجی در روز 10 آبان ماه استقبال می‌شود.

همچنین آیین افتتاحیه این کنگره در روز 11 آبان در مجتمع رفاهی بعثت سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه ساعت 9 صبح برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی کنگره بین‌المللی شعر مقاومت در کرمانشاه گفت: برپایی نشست تخصصی کودک و نوجوان در کانون پرورش و فکری‌، و 3 نشست تخصصی در دانشگاه رازی در روز شنبه 13 آبان ساعت 9 صبح، بازید از مناطق عملیاتی استان و مناطق گردشگری استان و برگزاری شب شعر در شهرستان‌های پاوه، سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب با حضور شاعران ایرانی و خارجی از دیگر برنامه‌های سومین کنگره بین‌المللی شعر مقاومت در کرمانشاه است.

وی برگزاری سومین کنگره بین‌المللی شعر مقاومت را یک رخداد و فرصت فرهنگی برای استان کرمانشاه دانست که می‌تواند استان کرمانشاه را به دنیا معرفی کند.

کرمی در پایان گفت: آیین اختتامیه سومین کنگره شعر مقاومت بعدازظهر روز شنبه 13 آبان ماه ساعت 15 در مجتمع فرهنگی هنری انتظار برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول