اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای محکومیت اهانت به پیامبر اعظم(ص)

شب شعر پرواز تا خورشید در گناباد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد گفت: در راستای محکومیت حرکت مذبوحانه دشمنان اسلام در هتک حرمت پیامبر اعظم (ص) شب شعر پرواز تا خورشید در گناباد برگزار می‌شود.

شب شعر پرواز تا خورشید در گناباد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، علی قنبری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای محکومیت حرکت مذبوحانه دشمنان اسلام در هتک حرمت پیامبر اعظم (ص) و در خجسته روز  پیوند آسمانی حضرت امیرالمومنین (ع) و حضرت فاطمه (س) شب شعری با عنوان پرواز تا خورشید برگزار می‌شود.

وی گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این مراسم را با همکاری معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن ادبی محمد پروین گنابادی،اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و دانشگاه پیام‌نور برگزار می‌کند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد افزود: این مراسم با حضور شاعران برجسته استان و شهرستان در محل سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور 26 مهرماه برگزار می‌شود.

این مسئول در ادامه گفت: با بهره‌برداری از مجتمع فرهنگی هنری گناباد و تجهیز آن مشکلات کمبود فضای فرهنگی هنری برای فعالیت انجمن‌های مختلف فرهنگی هنری مرتفع می‌شود.

قنبری متذکر شد: این مجتمع در زمینی به مساحت 8 هزار مترمربع احداث و دارای یک هزار و 900 مترمربع زیربنا است که تاکنون بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی از بازدید نماینده شهرستان گناباد و بجستان از بخش‌های مختلف این ساختمان خبر داد و اذعان داشت: حجت‌الاسلام محمد رجایی از طولانی شدن زمان ساخت این پروژه ابراز نگرانی کرد و بر پیگیری امور این پروژه از طریق مسئولان استانی به منظور اتمام کار ساخت آن قول مساعد دادند.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول