اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه:

کنگره شعر مقاومت روح تازه‌ای به استان کرمانشاه می‌بخشد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری کنگره شعر مقاومت گفت: کنگره شعر مقاومت روح تازه‌ای به محیط‌های فرهنگی استان کرمانشاه می‌بخشد.

کنگره شعر مقاومت روح تازه‌ای به استان کرمانشاه می‌بخشد

بهرام میرزایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به برگزاری کنگره شعر مقاومت در کرمانشاه اظهار کرد: کنگره شعر مقاومت حرکتی عظیم فرهنگی و تاثیرگذار در استان کرمانشاه است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: 38 نفر از اعضای خانواده‌های شاهد و ایثارگری که در خارج از کشور زندگی می‌کنند، در این همایش شرکت خواهند کرد.

میرزایی تصریح کرد: همچنین شرکت‌کنندگانی از کشورهای اسلامی از جمله مصر، یمن، آذربایجان و... نیز در این همایش شرکت می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری این کنگره و حضور میهمانان خارجی در آن، بر بالا بردن جایگاه این کنگره می‌افزاید و روح تازه‌ای به محیط‌های فرهنگی استان کرمانشاه می‌بخشد.

میرزایی تاکید کرد: با توجه به سفر پر خیر و برکتی که مقام معظم رهبری در سال گذشته به استان کرمانشاه داشتند و آن حماسه‌ای که مردم با استقبال بی‌نظیر خود از رهبرشان خلق کردند، هم‌اکنون برگزاری این کنگره می‌تواند یک هدیه و پاداشی به مردم این استان باشد.

وی در پایان گفت: این همایش از یازدهم الی سیزدهم آبان ماه سال‌جاری در تالار بعثت کرمانشاه برگزار می‌شود و میهمانان خارجی این کنگره دهم آبان ماه وارد کرمانشاه می‌شوند.

انتهای پیام/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول