اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هنری اداره ارشاد کرمان:

تمام کارهای هنری را باید ارج بنهیم

خبرگزاری فارس: معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: جشنواره‌های شعر به ویژه شعر رضوی، فیلم کوتاه، تئاتر و اکنون جشنواره موسیقی و تمام کارهای هنری را باید ارج بنهیم زیرا هنرمندان موهبت الهی در سینه دارند.

تمام کارهای هنری را باید ارج بنهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، میثم ثمررخی امروز در حاشیه برگزاری سومین جشنواره موسیقی آوای کویر استان کرمان با اشاره به دستاوردهای جشنواره فیلم مقاومت در استان اظهار داشت: این جشنواره با حضور 550 نفر از سینماگران ایران و جهان در کرمان برگزار و موجب شد تا سینماگران کرمانی مسیر را برای خود بازتر ببینند.

وی افزود: جشنواره‌های شعر به ویژه شعر رضوی، جشنواره فیلم کوتاه، تئاتر استانی و اکنون جشنواره موسیقی و تمام کارهای هنری را باید ارج بنهیم زیرا هنرمندان موهبت الهی در سینه دارند.

ثمررخی تصریح کرد: موسیقی‌دانان در سرپنجه‌های خود هدیه الهی دارند و هنر در اصل اعتقاد و باور انسان را بیشتر و او را به خداوند نزدیک‌تر می‌کند.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ابراز داشت: کرمان دیاری پر از هنرمند است و نخستین کتابت قرآن کریم به صورت خوشنویسی توسط هنرمند خوشنویس کرمانی بهمن ماه امسال رونمایی می‌شود.

وی بیان داشت: جشنواره موسیقی استان دوره سوم خود را نیز به میزبانی رفسنجان و در شهر مس سرچشمه برگزار کرده است زیرا این شهر همگام خوبی برای جشنواره شده است و سه سال متوالی در این مکان جشنواره را برگزار کرده‌ایم.

ثمررخی عنوان کرد: مجتمع مس سرچشمه علاوه بر خدمت در صنعت به هنر و فرهنگ اهمیت خاصی می‌دهد و این مجتمع قبل از آن که صنعتی باشد، فرهنگی است و با نام فرهنگ بر ارزش‌های خود می‌افزاید.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول