اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد کاشان:

بزرگداشت کلیم پاسداری از شعر نجیب پارسی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ارشاد کاشان، ‌بزرگداشت کلیم کاشانی را پاسداری و صیانت از شعر نجیب و اصیل پارسی قلمداد کرد.

بزرگداشت کلیم پاسداری از شعر نجیب پارسی است

محمدمهدی صباغی در حاشیه اختتامیه کنگره ملی کلیم کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: از سال گذشته بحث بزرگداشت شاعر پرآوازه کلیم کاشانی در قالب طرح‌ فرهنگی در کارگروه تخصصی فرهنگی شهرستان مطرح شد.

وی با تقدیر از رویکرد فرمانداری ویژه کاشان، قرارگاه فرهنگ و متولیان استانی در امر بزرگداشت کلیم کاشانی بیان داشت: پس از بررسی‌ها و پیگیری‌های مکرر موفق به اختصاص بودجه‌ای قابل توجه برای برگزاری کنگره ملی کلیم کاشانی و همایش همسفر با پاییز شدیم.

رئیس اداره ارشاد کاشان با اشاره به افزایش دو برابری اعتبار در نظر گرفته شده برای کنگره کلیم کاشانی نسبت به سال‌های گذشته، بر نگاه ویژه این اداره به برگزاری رویدادهای ملی و کلان فرهنگی و ادبی در شهرستان تأکید کرد.

صباغی در ادامه با مطلوب ارزیابی کردن میزان و کیفیت آثار برگزیده در کنگره کلیم کاشانی ابراز داشت: تنوع مضامین و عرضه مفاهیم ارزشی بیشتر در هشتمین کنگره علاوه بر رشد میزان افراد شرکت‌‌کننده بیانگر ارتقای کمی و کیفی آثار حاضر در هشتمین کنگره کلیم کاشانی و همایش همسفر با پاییز است.

وی در پایان با قدردانی از حضور ادیبان، شاعران و مردم فرهنگ‌دوست کاشان از کنگره ملی کلیم کاشانی خاطرنشان کرد: حضور شاعران و ادیبان از استان‌های سراسر کشور و همچنین استقبال بی‌نظیر مردم کاشان از این کنگره در وهله اول نشان‌دهنده ظرفیت ویژه علم و ادب در شهرستان کاشان و در مرتبه‌‌ای دیگر بیانگر جایگاه رفیع فرهنگ و شعر در میان مردمان خطه دارالمؤمنین است.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول