اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا صورت می‌گیرد

گردهمایی مداحان و شاعران آیینی جهرم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جهرم گفت: دومین گردهمایی مداحان و شاعران آیینی جهرم با حضور اساتید مطرح ادبیات و شعر کشور برگزار می‌شود.

گردهمایی مداحان و شاعران آیینی جهرم

حجت‌الاسلام محمدرضا حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: دومین گردهمایی مداحان و شاعران آیینی جهرم با حضور محمدرضا سنگری از اساتید ادبیات کشور فردا یکشنبه هفتم آبان ماه جاری در تالار علامه امینی این شهرستان برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این گردهمایی را ارائه نظرات و پیشنهادات و ساماندهی هرچه بهتر کانون مداحان این شهرستان دانست و افزود: تعامل هرچه بیشتر مداحان و شاعران به برگزاری مراسم در خور ائمه و اهل بیت (ع)، کمک دوچندان می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم با بیان اینکه ائمه اطهار (ع) مصداقی از خوبی‌ها و کمالات هستند ابراز داشت: اعتقاد به ذات الهی اگر در وجود هر انسان شاعر و غیرشاعر باشد، ترجیح می‌دهد که استعدادهای خود را در راه خوبی‌ها و ارزش‌ها استفاده کند.

وی خاطرنشان کرد: با گره خوردن هنر والای شعر و شاعری با معارف و سیره و کلام معصومین می‌توان در راستای نشر فرهنگ امامان معصوم گام‌های ارزنده‌ای برداشت.

حسینی شاعران آیینی را از مروجان فرهنگ و سیره معصومین (ع) دانست و تصریح کرد: این شاعران ضمن گسترش فرهنگ معصومین (ع) از سیره آنها در برابر تهاجمات دشمنان نیز حراست می‌کنند.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول