اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موضوع «طواف تا ولایت»

مشاعره شاعران چهارمحال و بختیاری برگزار شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری جشنواره مشاعره طواف تا ولایت این استان در دهه امامت و ولایت خبر داد.

مشاعره شاعران چهارمحال و بختیاری برگزار شد

حسین گنجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد با گرامی‌داشت دهه امامت و ولایت، اظهار داشت: دهه امامت و ولایت فرصت مناسبی است تا در آن با اجرای برنامه‌های ارزشی و فاخر نقش و رسالت خود را در تبیین فرهنگ ولایت در جامعه به خوبی ایفا کنیم.

وی بر ضرورت تبیین ارزش‌های دهه امامت و ولایت در جامعه و به ویژه برای نسل جوان تاکید کرد و گفت: فرهنگ امامت و ولایت اگر به خوبی در جامعه تبیین شود و بتوان آن را به نسل جوان انتقال داد، ترفندها و توطئه‌های دشمن به ویژه در حوزه جنگ نرم بی‌اثر خواهد شد.

گنجی در ادامه با تشریح برنامه‌های این اداره‌کل در دهه امامت و ولایت، تصریح کرد: اجرای مسابقه‌های فرهنگی، شب شعر، سرود و موسیقی، برپایی نمایشگاه‌های خوشنویسی و نقاشی و کارگاه‌های آموزشی از مهمترین این برنامه‌هاست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در همین راستا در هر شهرستان بنا به علاقه‌مندی و نیازهای فرهنگی و هنری آن، برنامه‌هایی از جمله نمایشگاه تجسمی در شهرکرد ،کنسرت بختیاری در لردگان، مسابقه ولایت نور در کیار، کارگاه آموزشی دانش‌آموزی در اردل و نمایشگاه خوشنویسی در بروجن اجرا می‎شود.

گنجی همچنین از برگزاری جشنواره مشاعره طواف تا ولایت خبر داد و گفت: این برنامه در راستای پاسداشت اعیاد قربان و غدیر و ایجاد روحیه شادی و نشاط در بین مردم و با هدف ارتقاء سطح معلومات شعرای استان در دهه امامت و ولایت برگزار می‎شود.

وی با بیان اینکه مشاعره طواف تا ولایت در دو قسمت محلی و کلاسیک برگزار می‎شود، تصریح کرد: انجمن‌های شعر و ادب شهرستان‌های استان با معرفی علاقه‌مندان زمینه حضور واجدین شرایط در این رویداد فرهنگی را فراهم کنند.

گنجی خاطرنشان کرد: به افرادی که در مشاعره خود از اشعاری با موضوع طواف تا ولایت و بالاخص پیامبر اکرم(ص) استفاده کنند امتیاز ویژه تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول