اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده بسیج مستضعفین خبر داد

برگزاری رزمایش گردان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس در همه استان‌ها

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده بسیج مستضعفین با اشاره به برگزاری رزمایش گردان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس در برخی استان‌ها گفت: رزمایش گردان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس تا پایان سال جاری در همه استان‌ها برگزار می‌شود.

برگزاری رزمایش گردان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس در همه استان‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار علی فضلی ظهر امروز در جمع بسیجیان حاضر در رزمایش گردان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس در زنجان با اشاره به اقدامات دشمنان در هتک حرمت به ساحت پیامبر گرامی اسلام محمد مصطفی (ص)، این گونه اقدامات دشمنان را محکوم کرد.

وی که در پادگان مالک اشتر سپاه زنجان سخن می‌گفت، با بیان رشادت‌های رزمندگان زنجانی در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان زنجانی در عملیات‌های مختلفی در دوران دفاع مقدس حضور داشتند.

فرمانده قرارگاه هادی با اشاره به حضور رزمندگان زنجانی در عملیات‌های مختلف تصریح کرد: بسیجیان، رزمندگان و دلاورمردان زنجانی در عملیات‌های مختلف دفاع مقدس از خط‌شکنان بودند و در این زمینه توان بالای خود را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: رزمندگان زنجانی در هشت سال دفاع مقدس در جای جای جبهه‌ها حضور داشته و افتخارآفرینی کردند.

سردار فضلی در ادامه با بیان اینکه عملیات‌های مختلفی در هشت سال دفاع مقدس به نام بی‌بی فاطمه زهرا (س) از سوی رزمندگان انجام گرفت، گفت: عملیات‌هایی که به نام بی‌بی فاطمه زهرا (س) انجام گرفت همراه با موفقیت و پیروزی برای رزمندگان بود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در عرصه جنگ سخت گردان‌های امام حسین (ع) و در عرصه نرم گردان‌های امام علی (ع) حضور دارند، تصریح کرد: در عرصه جنگ نیمه سخت نیز گردان‌های عاشورا و الزهرا حضور دارند.

جانشین فرمانده بسیج مستضعفین افزود: امروز گردان‌های رزمی بیت‌المقدس که جزئی از انتظارات رهبری بود در همه استان‌ها تشکیل شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه رزمایش گردان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس پیش از این در استان‌های فارس، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، تهران، البرز و قزوین برگزار شده است، افزود: این رزمایش امروز نیز در زنجان برگزار می‌شود.

سردار فضلی ‌تصریح کرد: رزمایش گردان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس تا پایان سال جاری در همه استان‌ها برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این رزمایش‌ها را بررسی عملکرد گردان‌های تازه شکل گرفته برشمرد و گفت: تلاش می‌شود با برگزاری این رزمایش‌ها نقاط ضعف شناسایی و تقویت شود.

فرمانده قرارگاه هادی با اشاره به اینکه گردان‌های جدید بیت‌المقدس از مجموعه پایگاه‌ها در رویکرد جدید بسیج در کشور و در دسته‌های بیت‌المقدس تشکیل شده است، افزود: تقویت گردان‌های امام حسین (ع) و امام علی (ع) به همراه گردان‌های عاشورا و الزهرا مکمل هم و برای مقابله با جنگ نرم، سخت و نیمه سخت دشمنان تشکیل شده است.

وی از حضور بسیج در همه عرصه‌های خبر داد و گفت: بسیج آمادگی کاملی برای دفاع از نظام و انقلاب در همه عرصه‌ها دارد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول