اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رمز لبیک یا رسول‌الله

رزمایش 20 هزار نفری گردان‌های عاشورا برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان‌شرقی از برگزاری رزمایش 20 هزار نفری گردان‌های عاشورا بیت‌المقدس استان به رمز لبیک یا رسول‌الله خبر داد.

رزمایش 20 هزار نفری گردان‌های عاشورا برگزار می‌شود

علی‌اکبر پورجمشیدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز افزود: بیست و هفتم مهر امسال اجتماع بزرگ بسیجیان گردان‌‌های عاشورا بیت‌المقدس سراسر استان آذربایجان‌شرقی با رمز لبیک یا رسول‌الله برگزار می‌شود.

وی افزود: در این رزمایش 20 هزار نفر از بسیجیان گردان‌های عاشورا بیت‌المقدس سراسر استان حضور خواهند داشت.

پورجمشیدیان با اشاره به برگزاری رزمایش‌های گردان‌های بیت‌المقدس گفت: این رزمایش‌ها به دستور امام خامنه‌ای برای تقویت جنبه رزمی بسیج تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این رزمایش‌ها ارتقای توان آمادگی رزم نیروهای بسیجی در سراسر کشور است، گفت: رزمایش‌های گردان‌های بیت‌المقدس به صورت هفتگی در سراسر کشور برای مقابله با حوادث غیرمترقبه از جمله سیل، زلزله، آتش‌سوزی و ... آمادگی برای مقابله با تهدیدات نرم، نیمه‌سخت و سخت دشمنان برگزار می‌شود.

وی با محکوم کردن حرکات ضد اسلامی با پشتوانه دشمنان امت اسلامی اظهار داشت: هجمه صهیونیست‌ها و دنیای استکبار به ارزش‌ها و مقدسات اسلامی سابقه طولانی دارد و این امر در سال‌های اخیر به دلیل موج بیداری اسلامی که موجب نگرانی و وحشت صهیونیست‌ها و حامیان غربی آنان شده، افزایش یافته است.

پورجمشیدیان گفت: البته این تهاجم‌ هر بار نیز بر ضد خودشان تمام شده است و موجب تنفر بیشتر جهان اسلام و مسلمانان جهان و صاحبنظران منصف می‌شود.

وی تصریح کرد: جبهه استکبار در حالی مرتکب این جنایت دینی و اخلاقی شده است که تجربه تلخ بارها شکست و ناکامی مفتضحانه همراه با خفت و خواری در برابر این قبیل ترفندهای ابلهانه و نابخردانه را در کارنامه سیاه خود دارد.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول