اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج سپاه ناحیه مقاومت قصرشیرین

رزمایش بیت‌المقدس در «تنگه‌کنش» کرمانشاه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج سپاه ناحیه مقاومت قصرشیرین گفت: رزمایش بیت‌المقدس به مدت دو روز از 30 مهر ماه تا اول آبان ماه در «تنگه کنش» کرمانشاه برگزار می‌شود.

رزمایش بیت‌المقدس در «تنگه‌کنش» کرمانشاه برگزار می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی احمد‌پور در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی اعزام نیروهای بسیجی قصرشیرین برای شرکت در رزمایش بیت‌المقدس اظهار کرد: رزمایش بیت‌المقدس به مدت دو روز از 30 مهر ماه تا اول آبان ماه در «تنگه کنش» کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی از دستگاه‌های شهرستان برای حضور با نشاط بسیجیان در این رزمایش همکاری و مساعدت لازم را خواستار شد.

فرمانده بسیج سپاه ناحیه مقاومت قصرشیرین افزود: تمهیدات لازم در مجموعه سپاه این شهرستان برای شرکت بسیجیان در رزمایش بیت‌المقدس اندیشیده شده است.

حسین پروین نیز گفت: برگزاری رزمایش‌ها به‌ منظور بالا بردن توان دفاعی بسیجیان و اعلام آمادگی آنها برای مقابله با هرگونه تهدیدی انجام می‌شود.

پروین تصریح کرد: در شرایط حساس کنونی، دشمن با تمام توان خود سعی در به چالش کشیدن نظام اسلامی در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دارد اما به برکت رهبری‌های سکاندار انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری و با پشتوانه و توان مردمی، ایران اسلامی از تمامی این چالش‌ها سربلند بیرون آمده و شکست و خواری با خود دشمنان است.

فرماندار قصرشیرین گفت: بسیجیان ادارات، آموزش و پرورش به‌مدت دو روز  بدون هیچ‌گونه محدودیتی در  رزمایش بیت‌المقدس شرکت می‌کنند و از تمامی امکانات و توانمندی‌های شهرستان برای حضور این افراد بهره‌گیری می‌شود.

600 نفر از بسیجیان عضو گردان واکنش سریع عاشورای قصرشیرین در رزمایش فرهنگی امنیتی بیت‌المقدس شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول