اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

رزمایش گردان بیت‌المقدس در لنده برگزار شد

خبرگزاری فارس: عصر امروز با حضور بسیجیان، رزمایش گردان بیت‌المقدس در لنده برگزار شد.

رزمایش گردان بیت‌المقدس در لنده برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سرگرد پاسدار فرامرز علی‌زاده عصر امروز در حاشیه برگزاری رزمایش گردان بیت‌المقدس در لنده با اشاره به افزایش توان رزمی و دفاعی کشور اظهار داشت: توقع مقام معظم رهبری از بسیج افزایش توان نیروهای رزمی و دفاعی در همه زمینه‌هاست.

وی افزود: بسیج در ابعاد مختلف مبارزاتی و توان رزمی تاکنون خوش درخشیده و توانسته دستاوردهای عظیمی را در مقابله با جنگ نرم دشمن و میدان‌های مختلف به دست آورد.

مسئول عملیات سپاه لنده گفت: تشکیل دسته‌های واکنش سریع بسیج و به تبع گردان‌های بیت‌المقدس در سپاه زمینه تقویت توان رزمی و دفاعی بسیجیان را به همراه دارد.

علیزاده تصریح کرد: آموزش و یادآوری نکات تاکتیکی و دفاعی برای بسیجیان امری ضروری بوده که باید در مواقع مختلف انجام پذیرید.

وی انجام رزمایش‌های بسیج را گامی در جهت حفظ آمادگی بسیجیان عنوان کرد و گفت: بسیجیان گردان بیت‌المقدس لنده با انجام رزمایش مقدماتی خود را برای حضور در رزمایش استانی که در آبان‌ماه در گچساران برگزار می‌شود، آماده کرده‌اند.

مسئول عملیات سپاه لنده خاطرنشان کرد: رزمایش گردان بیت‌المقدس (دسته‌های واکنش سریع بسیج) لنده در مقر تعیین شده با اجرای راهپیمایی، آموزش تاکتیکی رزم شبانه، برگزاری کلاس‌های آشنایی با سلاح و جنگ افزار نظامی و همچنین برگزاری میدان تیر در لنده برگزار شد.

وی افزود: امروزه ایران اسلامی با اتکا بر بسیجیان و قدرت و توان نظامی خود به یکی از قدرت‌های بلامنازع منطقه و خاورمیانه تبدیل شده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول