اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قزوین:

برای رفع مشکلات آب‌گرفتگی از شیوه‌های مدرن استفاده شود

خبرگزاری فارس: شهردار قزوین گفت: باید تدابیر لازم برای برطرف کردن مشکلات آب‌گرفتگی و مهار سیل در کوتاه‌ترین زمان اتخاذ شود تا موجب نارضایتی شهروندان نشود.

برای رفع مشکلات آب‌گرفتگی از شیوه‌های مدرن استفاده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، مسعود نصرتی با بیان اینکه با توجه به ایجاد شرایط خاص جوی‌ها و ریزش‌های شدید باران به صورت رگبار در چند دقیقه شاهد بارش سنگین باران هستیم، اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که در این دست بارندگی‌ها به وجود آمده باید برای برطرف کردن مشکلات تدابیر لازم و سریع در کوتاه‌مدت اتخاذ شود.

وی با تأکید بر اینکه نباید بگذاریم برخی از مشکلات در بارندگی مجدد تکرار شود، افزود: باید از زمان استفاده کرد تا براساس مطالعات اقدامات لازم در زمان بحران صورت گیرد و نباید در تصمیم‌گیری‌های این زمان خطا داشته باشیم.

شهردار قزوین با تأکید بر مدیریت مناسب در زمان آب‌گرفتگی‌ها بیان کرد: باید قبل از بارندگی‌های شدید نقاط بحرانی شناسایی شود و همچنین درصد بسیار زیادی از این آب از بالادست و شمال اتوبان وارد مجموعه شهری شده است که باید برای انحراف مسیر این آب و جلوگیری از ورود آن به شهر کار سریع و ضرب‌الاجل انجام شود.

نصرتی با اشاره به جمع‌آوری مصالح در برخی از معابر برای جلوگیری از مشکلات آب‌گرفتگی ادامه داد: پروژه هدایت آب‌های سطحی چند سالی است که در دستور مدیریت شهری قرار گرفته و هر ساله بخشی از این پروژه اجرا می‌شود.

وی با تأکید بر هماهنگی با سازمان هواشناسی برای برنامه‌ریزی اجرای برنامه‌های کوتاه‌مدت و ضروری اضافه کرد: علاوه بر اینکه مدیریت شهری باید در زمینه کسب درآمد و اجرای پروژه‌های عمرانی از شیوه‌های علمی و مدرن استفاده کند باید در زمینه‌های جلوگیری از بحران بارندگی نیز از شیوه‌های مدرن استفاده کند.

نصرتی با تأکید بر اینکه در مدیریت بحران ابتدا باید پاسخگوی محدوده شهری قزوین باشیم، تصریح کرد: باید نظارت بر اقدامات اجرایی در زمان آب‌گرفتگی و مهار سیل به درستی انجام شود تا در این زمان نارضایتی شهروندان ایجاد نشود.

انتهای پیام/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول