اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بارش شدید باران در گرگان

داستان همیشگی آبگرفتگی خیابان‎های گرگان

خبرگزاری فارس: بارش شدید باران دقایق پیش در گرگان موجب آب‌گرفتگی خیابان‎های شهر گرگان شده است.

داستان همیشگی آبگرفتگی خیابان‎های گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان بارندگی شدید باران از ساعت 20 و 30 دقیقه شامگاه یکشنبه در شهر گرگان آغاز شده و موجب آب‌گرفتگی معابر این شهر شده و تا زمان مخابره این خبر رعد و برق و بارش باران در حال باریدن است.

رعد و برق شدید بارش باران در مرکز استان گلستان رفت و آمد و عبور و مرور خودروها را با مشکل مواجه کرده است.

 

 
طبق گزارشات رسیده هم‌اکنون در اکثر خیابان‎های سطح شهر گرگان از جمله خیابان‎های امام‎ خمینی، شهید رجایی، کمربندی، میدان بسیج و رسالت با آب‌گرفتگی شدید و سیل همراه است.

طی گزارش اولیه چند فقره تصادف بر اثر آب گرفتگی در سطح شهر گرگان به وقوع پیوست.

اداره پیش‎بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی گلستان در اطلاعیه روز گذشته خود با اشاره به شدت یافتن ناپایداری هوا از روز شنبه، نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی و وقوع سیل ناگهانی در برخی مناطق استان هشدار داده بود.

بر اساس اطلاعیه اداره کل هواشناسی گلستان بررسی نقشه‎های پیش‎یابی و الگوهای هواشناسی نشان می‎دهد که نخستین موج هوای خنک و ناپایدار از جمعه شب نواحی شمالی کشور و استان گلستان را تحت تاثیر قرار داده و از عصر روز شنبه به تدریج بر شدت ناپایداری افزوده می‎شود.

این سامانه هوایی موجب افزایش ابر، رگبار و رعد و برق، مواج شدن دریا، وزش باد و کاهش دما بین شش تا هشت درجه سانتیگراد خواهد شد.

اداره پیش‎بینی و تحقیقات هواشناسی گلستان همچنین اعلام کرده بود این روند تا روز دوشنبه مورخه 13 شهریور ماه 1391 به تناوب ادامه خواهد داشت، لذا طی این مدت آبگرفتگی برخی معابر عمومی و وقوع سیل ناگهانی در مناطق مستعد استان دور از انتظار نیست.

وضعیت جوی روز گذشته گلستان قسمتی ابری گاهی با افزایش ابر، در نواحی کوهپایه و کوهستانی همراه با رگبار پراکنده و وزش باد پیش‎بینی شده است.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می‎شود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول