اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دقایقی پیش روی داد

آب‌گرفتگی معابر در شهرهای آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: بارش شدید باران که در سطح آذربایجان‌غربی به ویژه شهر ارومیه آغاز شده موجب آب‌گرفتگی معابر شهر و سختی تردد در خیابان‌ها شد.

آب‌گرفتگی معابر در شهرهای آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرنگار فارس در ارومیه، بر اثر بارش شدید باران معابر سطح شهر ارومیه، سیل در سطح خیابان‌های شهر ارومیه جاری شد.

بارش باران در شهرهای مختلف آذربایجان‌غربی از روز گذشته آغاز شده و هم‌اکنون مردم شهرهای ماکو، چالدران، چایپاره، ارومیه و ... نیز شاهد بارش باران شدید هستند که بارندگی‌های دیروز موجب جاری‌شدن سیل و واردآمدن خسارت‌های زیادی در مناطق مختلف شهری و روستایی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: به دنبال بارش شدید باران در شهرهای مختلف آذربایجان‌غربی راهداران استان به حال آماده‌باش درآمدند.

خلیل محبت‌خواه افزود: گروه‌های راهداری به دنبال بارش شدید باران و احتمال جاری‌شدن سیل در جاده‌های ارومیه، اشنویه، ماکو، چالدران و قوشچی حضور دارند.

وی اضافه کرد: مسیر رفت محور چالدران به طرف زورآباد به علت وقوع سیلاب در ساعات اولیه شب مسدود شده بود که این محور با تلاش شبانه راهداران بازگشایی شد و در حال حاضر تردد وسایط نقلیه در مسیر رفت و برگشت این جاده جریان دارد.

محبت‌خواه خاطرنشان کرد: تابستان امسال عملیات راهداری و بازگشایی محورهای مواصلاتی استان به دنبال بارش باران‌های سیل‌آسا به صورت متناوب و مستمر انجام شده که از لحاظ حجم عملیات در طول چند سال گذشته بی‌سابقه بود.

مدیریت بحران آذربایجان‌غربی درباره خطر وقوع سیل در این استان هشدار داده است.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌غربی به علت تشدید بارش‌ها به صورت رگباری آب‌گرفتگی معابر عمومی و سیلابی‌شدن مسیر رودخانه‌های استان دور از انتظار نیست.

محبوب زارع اعلام کرد احتمال وقوع آب‌گرفتگی و سیلابی‌شدن رودخانه‌ها در نواحی مرکزی و شمالی آذربایجان‌غربی بیشتر از مناطق دیگر استان است.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول