اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اداره کل مدیریت بحران مازندران اخطاریه صادر کرد

احتمالی آبگرفتگی معابر در مازندران / دریای مازندران مواج می‌شود

خبرگزاری فارس: اداره کل مدیریت بحران مازندران اعلام کرد: از امشب به دلیل بارش باران و مواج شدن دریای مازندران، آبگرفتگی معابر عمومی در برخی از مناطق استان دور از انتظار نخواهد بود.

احتمالی آبگرفتگی معابر در مازندران / دریای مازندران مواج می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، اطلاعیه‌ای از سوی اداره کل مدیریت بحران استان مازندران درباره وضعیت جوی استان طی روزهای آینده صادر شد که به شرح ذیل اعلام می‌شود.

با عنایت به پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران، سامانه ناپایدار و بارش‌زایی از جمعه شب، پنجم آبان ماه به تدریج سواحل جنوبی دریای خزر را تحت تاثیر قرار خواهد داد که با توجه به شکل‌گیری جریانات خنک و مرطوب شمالی سطح زمین، از اواخر جمعه شب تا یکشنبه هفتم آبان ماه به تناوب شاهد رگبار باران، وزش باد ( برخی مناطق نسبتا شدید )، رعد و برق پراکنده، مواج شدن دریا و کاهش نسبی دما در استان مازندران خواهیم بود.

همچنین طی این مدت آبگرفتگی معابر عمومی در برخی از مناطق استان دور از انتظار نخواهد بود.

چند توصیه

* در هنگام تردد در محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی استان به ویژه در شب و در هنگام بارندگی‌های شدید با رعایت نکات ایمنی و توقف در مکان مناسب و امن و کسب اطلاع از مسیر طی طریق کنند.

* از اقامت و تردد در بستر و حریم رودخانه‌ها، مسیل‌ها و نقاط سیل‌گیر در هنگام بارندگی‌های شدید و رگباری خودداری کنید. 

* ساکنان بومی حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و نقاط سیل گیر در هنگام بارندگی‌های شدید و رگباری با رعایت نکات ایمنی در مکان مناسب و ایمن پناه‌گیری کنید.

*به نیروهای امدادی و خدماتی توصیه می‌شود آمادگی لازم برای هرگونه عملیات امداد و نجات و خدمات رسانی همچون گذشته به ویژه در راه‌های ارتباطی اصلی و فرعی را داشته باشند.

انتهای پیام/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول