اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مشگین‌شهر خبر داد

آبگرفتگی 200 واحد تجاری و مسکونی بر اثر سیل مشگین‌شهر

خبرگزاری فارس: شهردار مشگین‌شهر گفت: به دنبال بارش باران و وقوع سیل در شهر مشگین‌ 200 واحد تجاری و مسکونی دچار آبگرفتگی شده که با کمک پرسنل شهرداری نسبت به حل این مشکل اقدام کردیم.

آبگرفتگی 200 واحد تجاری و مسکونی بر اثر سیل مشگین‌شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صفر جعفرزاده عصر امروز در جریان بازدید از محل سیل‌زده مشگین‌شهر اظهار داشت: در کنار این آب گرفتگی دو باب واحد مسکونی نیز به صورت کامل تخریب شده و ما با همکاری جمعیت هلال‌احمر نسبت به اسکان اهالی این واحدهای مسکونی اقدام کردیم.

به گزارش فارس، به دنبال جاری شدن سیل در خلخال نیز فرماندار خلخال عصر امروز از مناطق سیل‌زده به ویژه دو روستای آق‌بولاغ و کلار بازدید کرده و در جریان جاری شدن سیل و تخریب 16 خانه مسکونی و 300 هکتار از اراضی این منطقه قرار گرفت.

ذبیح‌الله عبداللهی افزود: در بارش پنج ساعته در این منطقه به صورت موقت جاده خلخال به اردبیل چندین ساعت مسدود شد به طوری که طغیان رودخانه کلارچایی در محل ساخت پل جدید سبب مسدود شدن این محور ارتباطی شد.

وی تصریح کرد: در این حادثه به 16 باب خانه و 300 هکتار از اراضی روستایی آق‌بولاغ و کلار خسارت وارد شد و بیش از 100 کیلومتر راه روستایی و جاده بین مزارع آسیب دید.

عبداللهی در ادامه خاطر نشان کرد: امدادگران جمعیت هلال‌احمر با حضور به موقع به کمک آسیب‌دیدگان سیل صبح امروز پرداخته و زمینه اسکان موقت آنها را فراهم آوردند.

به گزارش فارس، فرماندار خلخال اضافه کرد: این سومین سیلاب در شهرستان خلخال در سه ماه اخیر است که خساراتی را به بار آورده ولی با تلاش راهداران ساعاتی پیش مسیر خلخال – اردبیل بازگشایی شد و تردد با رعایت احتیاط در آن جریان دارد.

وی از نهادها و دستگاه‌های ذیربط به ویژه صندوق بیمه کشاورزی خواست تا با برآورد خسارت وارده به کشاورزان و باغداران را به سرعت و به موقع پرداخت کرده تا این تلاشگران دچار مشکل نشوند.

همچنین در بخش خورش‌رستم بارش‌های مستمر به آب گرفتگی معابر و مزارع منجر شده و بستر تخریب سه واحد مسکونی نیز در هشتجین فراهم شد.

به دنبال بارش‌های اخیر در این منطقه راه ارتباطی هشتجین به برندق به مدت سه ساعت مسدود شد و امکان گذر از این محور وجود نداشت.

بارش شب گذشته و صبح امروز باران در اردبیل نیز به طراوت و تعدیل گرمای هوا کمک کرده است به طوری که براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان سامانه بارشی تا اواخر هفته در منطقه حاکم می‌باشد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول