اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 2 قم عنوان کرد

مشکل آب‌گرفتگی معابر را برطرف می‌کنیم

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه دو قم گفت: آب‌گرفتگی شدید یکی از مشکلات این منطقه است که تلاش کردیم با اصلاح خیابان‌ها و مسیرهای عبور آب و احداث نهرها و کانال‌ها این مشکل را به حداقل برسانیم.

مشکل آب‌گرفتگی معابر را برطرف می‌کنیم

مجید متین‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به سیاست‌های شهرداری قم در زمینه رسیدگی به مناطق محروم اظهار کرد: شهرداری قم در نظر دارد عقب‌ماندگی‌های این مناطق را با رسیدگی بیشتر در حوزه خدمات شهری جبران کند.

وی ادامه داد: در این راستا در منطقه دو قم توجه ویژه به منطقه شیخ‌آباد، شادقلی‌خان و علی‌آباد سعدگان در اولویت قرار گرفته است.

شهردار منطقه دو قم با اشاره به اقداماتی که در این حوزه در منطقه دو صورت گرفته است گفت: آب‌گرفتگی شدید یکی از مشکلات این محله‌ها بود که تلاش کردیم با اصلاح خیابان‌ها و مسیرهای عبور آب و احداث نهرها و کانال‌ها این مشکل را به حداقل برسانیم.

وی با اشاره به احداث سه پارک جدید در این منطقه خاطر نشان کرد: اصلاح هندسی خیابان‌ها در راستای حل مشکلات ترافیکی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در یک سال گذشته در راستای افزایش رفاه ساکنان منطقه دو شهرداری قم انجام شده است.

متین‌فر با اشاره به مطالبه مردم در زمینه فضای سبز در این منطقه گفت: در یک سال گذشته 10 پارک در این منطقه در زمینه مبلمان، کف‌پوش، نصب وسایل بازی کودکان و وسایل ورزشی بهسازی و تجهیز شده تا مورد استفاده همشهریان قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: زیباسازی شهری یکی دیگر از برنامه‌های شهرداری منطقه دو بوده که در یک سال گذشته اقدامات خوبی در این راستا انجام شده است.

شهردار منطقه دو قم گفت: اصلاح معابر ورودی کوچه‌ها، بهسازی فضای اطراف دکل‌های برق و بهسازی فضای اطراف ریل متروک قطار از دیگر فعالیت‌هایی است که در یک سال گذشته در این منطقه انجام شده است.

وی با اشاره به بودجه 17 میلیارد تومانی شهرداری منطقه دو در سال جاری عنوان کرد: با این بودجه تلاش می‌کنیم تا بهترین خدمات را به مردم قم در این مناطق ارائه دهیم.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول