اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رویکرد پایش آلودگی

مانور پدافند غیرعامل بخش کشاورزی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

خبرگزاری فارس: مانور پدافند غیرعامل در بخش کشاورزی با رویکرد پایش آلودگی صبح امروز در ساختمان مدیریت حفظ نباتات چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

مانور پدافند غیرعامل بخش کشاورزی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در مانور پدافند غیرعامل این استان، اظهار داشت: پدافند غیرعامل یکی از مهمترین و ضروری‌ترین مباحثی است که در هریک از بخش‌ها و حوزه‌های حیاتی و اساسی کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

طهمورث فتاحی افزود: توجه به پدافند غیرعامل به ویژه در بخش‌های مهم و حیاتی می‌تواند ما را در مقابله با تهدیدات دشمن مصون نگاه دارد.

وی در ادامه با اشاره به مانور پدافند غیرعامل، تصریح کرد: مدل مدیریت این مانور از قبل طراحی شده و از سوی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و شرکت‌های خدمات فنی مهندسی و کیلینیک‌های گیاه‌پزشکی به صورت سراسری و کارکردی برگزار می‌شود.

فتاحی، تبیین اهمیت پدافند غیرعامل در پایدارسازی زیرساخت‌های مهم بخش کشاورزی را مهم‌ترین هدف از برگزاری این مانور برشمرد و گفت: ارزیابی میزان آمادگی سازمان نظام مهندسی و شرکت‌های خدمات فنی مهندسی، بررسی عملکرد شرکت‌کنندگان در مانور، آماده‌سازی برای واکنش‌های مناسب در بحران‌های احتمالی و فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی از دیگر این اهداف است.

مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این مانور به گونه‌ای طراحی شده تا علاوه‌بر بهره‌گیری از دانش و مهارت افراد بتوان از راهکارهایی که مدیران و کارشناسان حوزه جهاد کشاورزی در برخورد با شرایط اضطراری ارائه می‌دهند نیز استفاده شود.

فتاحی با اشاره به دستاوردهای این مانور، اظهار داشت: ارتقای آگاهی، دانش و مهارت در زمینه پایش، شناسایی و تشخیص عوامل بحران‌زا در مجموعه جهاد کشاورزی و سازمان نظام مهندسی از مهم‌ترین دستاوردهای این مانور است.

وی افزود: افزایش هماهنگی درون‌بخشی بین افراد و واحدهای سازمان و آشنایی با مسائل و مشکلاتی که منجر به نارسایی امور و شناسایی کمبودها و امکانات و منابع فیزیکی و انسانی می‌شود نیز از دیگر این دستاوردها است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول