اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راهداری استان کرمانشاه خبر داد

برگزاری مانور پدافند غیرعامل در کرمانشاه

خبرگزاری فارس: مدیر راهداری استان کرمانشاه گفت: مانور پدافند غیرعامل در آبان ماه سال‌جاری، بدون اعلام و اطلاع قبلی، فراخوان و اجرا خواهد شد.

برگزاری مانور پدافند غیرعامل در کرمانشاه

حمیدرضا تیزچنگ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به هفته پدافند غیر‌عامل اظهار کرد: مانور پدافند غیرعامل براساس برنامه‌ریزی و ابلاغ مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با هماهنگی و همکاری مدیریت بحران استانداری و سایر دستگاه‌های عضو امداد و نجات توسط اداره‌کل راه و شهرسازی برگزار خواهد شد.

تیزچنگ با اشاره به زمان برگزاری مانور افزود: این مانور در آبان ماه سال‌جاری، بدون اعلام و اطلاع قبلی،فراخوان و اجرا خواهد شد.

مدیر راهداری استان کرمانشاه با بیان نحوه اجرای مانور گفت: در این مانور طی یک عملیات فرضی، یک‌ دستگاه پل خرپایی ظرف مدت 24 ساعت حمل و مونتاژ و بر روی رودخانه و در مجاورت پل بزرگی که فرضی در اثر زلزله تخریب شده، نصب و عبور و مرور بر روی آن صورت خواهد گرفت.

 وی در بخش دیگر از سخنانش با توجه به شروع فصل بارندگی در حوزه راه‌های استان کرمانشاه گفت: تعداد 55 اکیپ برف‌روبی در ایام زمستان در 43 راهدارخانه سراسر استان مستقر هستند.

تیزچنگ در خصوص تشریح اکیپ‌ها گفت: این اکیپ‌ها شامل 423 دستگاه ماشین‌آلات راهداری سبک وسنگین، از جمله بلدوزر،گریدر، لودر، کامیون تیغه‌دار، نمک‌پاش و سواری کمک‌دار در راهدارخانه‌های ثابت و موقت در سطح استان مستقر و فعالیت‌های برف‌روبی، نمک‌پاشی، یخ‌زدایی سطح راه را انجام داده و نسبت به باز نگهداشتن راه‌های استان در ایام زمستان اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول