اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آب و فاضلاب ساری:

400 هزار ساروی زیر پوشش تصفیه فاضلاب قرار می‌گیرند

خبرگزاری فارس: مدیر آب و فاضلاب ساری جمعیت زیر پوشش طرح جمع‌آوری تصفیه و دفع بهداشتی فاضلاب شهر ساری را در افق طرح حدود 400 هزار نفر عنوان کرد.

400 هزار ساروی زیر پوشش تصفیه فاضلاب قرار می‌گیرند

رشید خاکسار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: 3 هزار و 900 متر شبکه فاضلاب از اردیبهشت سال جاری به مدت شش ماه در مناطق مختلف شهر ساری اجرا شده‌ است.

وی تصریح کرد: از این میزان لوله‌گذاری، 3 هزار و 300 متر مربوط به اجرای شبکه‌های فرعی و 600 متر اصلی بوده است.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان ساری با بیان اینکه نصب و بهره‌برداری از انشعاب‌های فاضلاب در خیابان سلمان فارسی، پیروزی، معلم، قائم، حزب الله، دانش، ساری‌کنار، وصال شیرازی، شهید عبوری، مهدی آباد، کارمندان و بقیه‌الله اجرا شده، خاطرنشان کرد: این طرح همچنین در خیابان‌های طالقانی، شهید مرجانی، بهار آزادی، صاحب الزمان، ابوالفضل، مطهری و شهرک‌ها و مجتمع‌های مسکونی ساری طی مدت پنج ماه به مرحله اجرا درآمده است.

مدیر آب و فاضلاب ساری با اشاره به اینکه این طرح با هدف ارتقای کیفی سطح بهداشت عمومی و حفظ و نگهداری از محیط زیست و جلوگیری از آلودگی آب‌های سطحی و زیرزمینی اجرا شده، تصریح کرد:  طی شش ماهه نخست امسال، 331 فقره انشعاب فاضلاب در مناطق مختلف ساری و در مجموع تاکنون بیش از یک هزار و 500 انشعاب فاضلاب نصب شده است.

مدیر آب و فاضلاب منطقه ساری جمعیت زیر پوشش طرح جمع‌آوری تصفیه و دفع بهداشتی فاضلاب شهر ساری را در افق طرح حدود 400 هزارنفر عنوان کرد و متذکر شد: در فاز اول بهره‌برداری طرح جمع آوری فاضلاب حدود 105 هزار نفر زیر پوشش خدمات فاضلاب قرار می‌گیرند که در حال حاضر جاری‌سازی 5 هزار و 282 واحد با جمعیتی حدود 20 هزار و 500 نفر انجام گرفته است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول