اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر رامسر:

مرکز کنوانسیون تالاب‌های جهان فاقد تصفیه فاضلاب است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر رامسر گفت: پرباران‌ترین شهر ایران و محل احداث مرکز کنوانسیون تالاب‌های جهان فاقد سیستم جمع‌آوری فاضلاب و دفع آب‌های سطحی است.

مرکز کنوانسیون تالاب‌های جهان فاقد تصفیه فاضلاب است

علی امینی شاد رئیس شورای شهر رامسر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر بیان داشت: پیشگیری حوادث احتمالی، امنیت و سلامت ساکنان و توریسم شهرها برعهده مدیران و مسئولان ذی‌ربط است.

وی در ادامه افزود: یکی از زیرساخت‌های مهم شهرها، احداث سیستم جمع‌آوری فاضلاب و دفع آب‌های سطحی برای سلامت و رفاه حال ساکنان و میهمانان در شهرهاست.

رئیس شورای اسلامی شهر رامسر اظهار داشت: نخستین شهر ویژه گردشگری جهان اسلام از داشتن این سیستم محروم است.

وی در ادامه خطاب به مسئولان ذی‌ربط گفت: شعار تکریم ارباب رجوع ندهید و به‌جای آن به  شهرها احترام بگذارید که احترام به شهرها در گرو احداث زیرساخت‌های آن است و آن، رفاه عمومی را در پی دارد.

امینی شاد افزود : چندین سال است که مکاتبات فراوانی را با وزارت نیرو، استانداری و آب و فاضلاب استان مازندران انجام دادیم که منجر به نتیجه خاصی نشد.

وی خطاب به مسئولان ارشد کشور با طرح سوالی اعلام کرد: به نظر شما با توجه به بالا بودن سطح آب زیرزمینی شهرستان رامسر، فضولات انسانی ساکنان و توریسم میلیونی به کجا می‌رود.

این مسئول با توجه به وظیفه قانونی دولت برای تامین زیرساخت‌ها تاکید کرد: برای تقسیم و تفکیک بودجه، شهرها را بر اساس نقش و عملکردشان مورد توجه قرار دهید.

رئیس شورای اسلامی شهر رامسر ادامه داد: با اجرایی شدن این موضوع رفاه حال اولیه مردم اعم از ساکن و توریسم و حفظ محیط زیست که شرف ملی ماست را در پی دارد.

امینی شاد گفت: معتقدیم مدیریت بر منابع و هزینه کرد آن باید برای رفاه مردم و هزینه‌ها، برنامه‌ریزی شده بر اساس نیاز حال و آینده آنها باشد.

وی خاطرنشان کرد: برای مطالعه سیستم جمع‌آوری فاضلاب و دفع آب‌های سطحی شهرستان رامسر مبلغ 800 میلیون تومان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول