اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر شوشتر خواستار شد

رفع مشکلات فاضلاب شهر شوشتر

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر خواستار رفع سریع مشکلات فاضلاب شد و گفت: باید در اسرع وقت پیش از باران‌های پاییزه این مشکلات برطرف شود.

رفع مشکلات فاضلاب شهر شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حمید سالم‌پور ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اظهار داشت: باید پیش از آغاز بارندگی‌های پاییزه در خوزستان مشکلات فاضلاب را برطرف و حفاری‌ها در سطح شهر لکه‌گیری شود.

وی با اشاره به برخی مشکلات بخش فاضلاب شوشتر گفت: در برخی از مناطق شهری بوی تعفن فاضلاب مردم را آزار می‌دهد و به این دلیل باید در این باره چاره‌اندیشی شود.

سالم‌پور با برشمردن برخی مشکلات فاضلاب شوشتر خاطر نشان کرد: باید در منهول‌های فاضلاب شهری را به نحوی نصب کرد که مانع از ایجاد برآمدگی در معابر شهری شود و اداره آب و فاضلاب در این باره دقت نظر بیشتری داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر افزود: مشکلات آبگرفتگی معابر در هنگام بارندگی‌های باران باید پیش بینی و برطرف شود تا مشکلات در این بخش برای شهروندان کاسته شود.

وی تاکید کرد: شهرداری در ساعات اولیه توفان روز‌های گذشته اقدامات خوبی برای سامان‌دهی سطح شهر انجام داد و به این دلیل زحمات کشیده شده را ارج می‌نهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، دو روز پیش تندبادهایی با سرعت 35 تا 40 کیلومتر در ساعت به همراه بارش باران شهرستان شوشتر را درنوردید که این رخداد، مشکلات زیادی را برای مردم در سطح شهر بر اثر آبگرفتگی معابر و شکستگی درختان و تابلوهای تبلیغاتی شهر ایجاد کرد.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول