اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر امسال

ساختمان آب‌گیری لجن تصفیه‌خانه فاضلاب شاهین‌شهر راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: به منظور کاهش انتشار بوی نامطبوع تصفیه‌خانه فاضلاب شاهین‌شهر ساختمان آبگیری لجن در این تصفیه‌خانه در دهه فجر امسال راه‌اندازی می‌شود.

ساختمان آب‌گیری لجن تصفیه‌خانه فاضلاب شاهین‌شهر راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی آبفای استان اصفهان، هاشم امینی با بیان اینکه در سال‌های اخیر نگاه ویژه‌ای به شهرستان برخوار و شهر گز وجود داشته است، اظهار کرد: حدود 15 تا 20 سال پیش شهر گز از خدمات شرکت آب و فاضلاب آنچنان بهره‌مند نبود، اما در سال‌های اخیر تلاش شده که این شهر زیرپوشش شبکه فاضلاب و برخوردار از آب سالم و بهداشتی شود.

وی با اشاره به اجرای خط سوم آبرسانی اصفهان به شهرهای منطقه برخوار تاکید کرد: با وجود اینکه در تابستان سال جاری به دلیل وقوع خشکسالی با محدودیت منابع آبی روبه‌رو بوده‌ایم، سعی شده آب شهرهای برخوار و گز در تابستان سال جاری تأمین شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان افزود: به طوری که در تابستان سال 91 مردم شهر گز مشکلی برای تأمین آب شرب نداشتند و در نهایت مقرر شد 500 میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح آب‌رسانی به شهر گز در نظر گرفته شود.

وی گفت: در دهه فجر امسال ساختمان آب‌گیری لجن در تصفیه‌خانه فاضلاب شاهین‌شهر راه‌اندازی می‌شود و با اجرای این طرح انتشار بوی نامطبوع تصفیه‌خانه فاضلاب شاهین‌شهر به مناطق اطراف این تصفیه‌خانه فاضلاب کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول