اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مشهد:

فاضلاب‌ برخی واحدها بدون تصفیه به سیستم فاضلاب راه پیدا می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار مشهد گفت: در برخی از مناطق فاضلاب‌های واحدهای صنعتی بدون تصفیه به سیستم فاضلاب راه پیدا می‌کنند که این امری خلاف قانون است و مسئولان واحد صنعتی باید از انجام دادن آن خودداری کنند.

فاضلاب‌ برخی واحدها بدون تصفیه به سیستم فاضلاب راه پیدا می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد حسن موحدیان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شورای اسلامی مصوب شده است که شهرداری همکاری‌هایی در این زمینه با شرکت آب و فاضلاب داشته باشد.

وی تصریح کرد: همچنین مسئولیت ساماندهی فاضلاب‌های سنگین با شهرداری است به عنوان مثال اگر کسی چاهی را تخلیه کرد ساماندهی رسوبات به جا مانده در چاه بر عهده شهرداری و تانکر فاضلاب بر عهده شرکت آب و فاضلاب است.

فرماندار مشهد با اشاره به اینکه در برخی از مناطق فاضلاب‌های واحدهای صنعتی بدون تصفیه به سیستم فاضلاب راه پیدا می‌کنند، ادامه داد: این امری خلاف قانون است که مسئولان واحد صنعتی باید از انجام دادن آن خودداری کرده و در صورت مشاهده این تخلف مراتب را به مسئولان ذی‌ربط اطلاع دهند.

موحدیان با اشاره به نزدیک شدن عید قربان و زیاد شدن نذری‌ها و قربانی‌ها در این روز خاطرنشان کرد: مسئولان شهرداری باید در این روز اگر تعدادی دام غیر مجاز را در سطح شهر مشاهده کردند برای حفظ بهداشت و سلامت عمومی باید آنها را به کشتارگاه‌ها انتقال دهند تا ترتیبات ذبح بهداشتی آنان داده شود.

وی در ادامه در ارتباط با خانه سبز شهر مشهد تاکید کرد: در این مرکز شهرداری مشهد با تامین اعتبارات متکدیان را از سطح شهر جمع آوری کرده است و برای آنان 3 وعده غذا در نظر گرفته است.

فرماندار مشهد در این راستا ادامه داد: بنابراین از دانشگاه علوم پزشکی مشهد تقاضا می‌شود تا نیروی پزشک را برای رفع نیازهای اولیه این افراد در اختیار این مرکز قرار دهد.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول