اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان:

شرایط مناسب رشد برای بازیکنان پایه بسکتبال گلستان فراهم شود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با اشاره به بازی‎های خوب بازیکنان پایه در سال‎های اخیر گفت: با توجه به انگیزه بازیکنان پایه بسکتبال استان باید شرایط مناسب رشد فراهم شود.

شرایط مناسب رشد برای بازیکنان پایه بسکتبال گلستان فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان اسدالله کبیر عصر امروز در کانون هواداران تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص وضعیت تیم دسته دوم بسکتبال استان اظهار داشت: این تیم که تاکنون در مسابقات دسته دوم شرکت کرده و بردهایی نیز به ارمغان آورده است، بیشتر بازیکنان بومی در آن حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه در این تیم همانند تیم دسته یک شهرداری گرگان کمبود بازیکن پست چهار و پنج را داریم خاطرنشان کرد: ما در نظر داریم برای تیم‎های پایه برنامه‎ریزی‎های مناسبی داشته باشیم که در سال‎های آتی از آنها در تیم‌های دسته یک استفاده کنیم.

حمایت مجتمع بهشت هیرکان از تیم پایه بسکتبال گرگان

سرمربی تیم بسکتبال شهراری گرگان افزود: با توجه به شرایط نامناسب مالی، خوشبختانه اکنون این تیم توسط مجتمع بهشت هیرکان، تحت حمایت است.

کبیر با بیان اینکه سالن امام خمینی(ره) را از هیئت گرفته و در اختیار تربیت بدنی قرار داده‎اند تصریح کرد: اگر واقعا شعار بومی‎سازی بازیکنان را سر می‎دهیم، باید شرایط را نیز فراهم کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط پیش آمده، متأسفانه بازیکنان ما بیرون مانده‎اند و این در صورتی است که آنها نیاز به تمرین دارند و نباید این مسئله را ساده پنداشت.

 

 

سرمربی تیم بسکتبال شهراری گرگان اعلام کرد: تیم نوجوانان کشور که امسال به مسابقات آسیایی اعزام شده و رتبه برتر به دست آوردند، سه بازیکن گلستانی را در اختیار داشت.

کبیر همچنین در خصوص هواداران و تماشاچیان تیم بسکتبال شهرداری گرگان که همیشه عاشقانه در صحنه حضور داشته‎اند، گفت: تماشاچی واقعی کسی است که بدون حاشیه در سالن حاضر شود و فقط به دنبال تشویق و حمایت مطلوب تیم خود باشد.

وی با اشاره به هوادارانی که در مقابل حمایت خود، پول و لباس ورزشی درخواست می‎کنند خاطر نشان کرد: در کنار این اندک افراد، تماشاگران و هواداران واقعی به دنبال حمایت از تیم خود داریم که عاشق بسکتبال شهر خود هستند.

طرفداران تیم بسکتبال شهراری گرگان زبانزد هستند

سرمربی تیم بسکتبال شهراری گرگان با بیان اینکه پیشینه بسکتبال و طرفداران شهر گرگان در حمایت منطقی از تیم خود زبانزد است ادامه داد: ان‌شاءالله فضایی فراهم شود که آن اقلیت تماشاگرنماها از پیرامون ورزش دور شده و فضای مناسب حمایت و تشویق فراهم شود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول