اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت گرامیداشت 13 آبان

شهرکرد میزبان همایش استکبارستیزی می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از برگزاری همایش و نشست‌های بصیرتی با موضوع استکبارستیزی به مناسبت گرامیداشت 13 آبان در این استان خبر داد.

شهرکرد میزبان همایش استکبارستیزی می‎شود

حبیب نیکخو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از جمله روزهایی است که بنا بر اهمیت آن با تدارک برنامه‌هایی یوم الله سیزدهم آبان، این روز را گرامی می‌داریم.

وی استکبار ستیزی را از اهداف انقلاب اسلامی ایران برشمرد و گفت: مبارزه با ابر قدرت‌های زورگو و عصیان‌گر مانند آمریکا و شکستن و تخریب چنین قدرت‌هایی در سطح منطقه و جهان از دیگر اهداف انقلاب اسلامی به‎شمار می‏رود.

نیکخو با اشاره به ویژه برنامه‌های بزرگداشت یوم الله 13 آبان، گفت: با برنامه‌ریزی‌های لازم برای پوشش تبلیغی مناسب در فضای بیرونی و داخلی اداره و مدارس سعی شده فضای مناسبی برای بزرگداشت این روز فراهم کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از تشکیل ستاد بزرگداست یوم الله سیزدهم آبان در این استان خبر داد و گفت: برگزاری همایش و نشست‌های بصیرتی با موضوع استکبار ستیزی از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده به این مناسبت است.

وی با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی دستاورد کوچک و اندکی نیست، گفت: نمی‌توان ارزش‌های مادی برای آن در نظر گرفت و یا هماوردی دیگر برای آن پیدا کرد، برهمین اساس نیاز است با نگاهی عمیق و با بصیرت از طریق برگزاری نشست‌های تخصصی به آن پرداخت.

نیکخو از اختصاص ساعات درس پژوهشی مدارس به موضوع استکبارستیزی خبر داد و بیان داشت: دشمن شناسی و تبیین وضعیت جهان از طریق اختصاص ساعات تحت این عنوان در مدارس راهنمایی و متوسطه از دیگر برنامه‌های این سازمان است.

وی برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی با موضوع استکبارستیزی را از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش استان برشمرد و گفت: تجلیل از برترین‌ها و برگزاری ایستگاه نقاشی در کانون‌های فرهنگی و تربیتی و اجرای نقاشی همگانی با موضوع 13 آبان از دیگر این برنامه‌ها محسوب می‎شود.

وی همچنین از برنامه‌ریزی گسترده برای شرکت فرهنگیان و دانش‌آموزان در راهپیمایی گرامیداشت 13 آبان خبر داد و گفت: تمامی فرهنگیان و دانش‌آموزان استان در مراسم‌های نماز سیاسی عبادی نماز جمعه شرکت کرده و سپس با حضور در راهپیمایی روز 13 آبان با صفوف دشمن‌شکن این روز را گرامی خواهند داشت.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول