اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش گروه‌های امداد و نجات

نخستین گروه گمشده کوهنوردی در قزوین پیدا شدند/خبری از کوهنوردان تهرانی نیست

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قزوین از پیدا شدن نخستین گروه گمشده کوهنوردی استان قزوین توسط گروه‌های امداد و نجات این استان خبر داد.

نخستین گروه گمشده کوهنوردی در قزوین پیدا شدند/خبری از کوهنوردان تهرانی نیست

سعید وزیری‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: تیم کوهنوردی قزوین پنج‌شنبه پنجم آبان ماه با ترکیب 2 گروه پنج نفره و سه نفره، به همراه 2 گروه دیگر از کوهنوردان تهرانی راهی قله سیالان شدند که به علت مه‌گرفتگی شدید این منطقه، آنها مسیر را گم کردند.

وی با اعلام اینکه با تلاش گروه‌های امداد و نجات استان، نخستین گروه کوهنوردان متشکل از پنج کوهنورد استان در سلامتی کامل پیدا شدند، افزود: تلاش برای پیدا شدن سایر گروه‌های کوهنوردی ادامه دارد.

وی با اطمینان به خانواده‌های آنها برای ادامه جست‌وجو کوهنوردان گمشده، افزود: کوهنوردان گمشده استان قزوین از بهترین‌ها و بومی منطقه هستند، لذا به شرایط جوی و مه‌گرفتگی این منطقه آشنایی کامل دارند.

به گفته رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قزوین، علی رشوند، محمدرضا نیافر و ولی حیدری از کوهنوردان گمشده استان به شمار می‌روند.

قله چهار هزار و 250 متری سیالان الموت در شمال شرقی استان قزوین قرار دارد و همه ساله پذیرای جمع زیادی از کوهنوردان کشورمان است.

انتهای پیام/ع10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول