اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کوهنوردان استان اصفهان اعلام کرد

گردشگری‌های مختلط به اسم کوهنوردی در اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کوهنوردی استان اصفهان گفت: به دنبال افشای سی‌دی برخی از گروه‌های کوهنوردی غیر اخلاقی در اصفهان مشخص شد که بسیاری از این گروه‌ها بدون مجوز و تنها با اسم کوهنوردی به گردشگری‌های مختلط خود اقدام می‌کنند.

گردشگری‌های مختلط به اسم کوهنوردی در اصفهان

سیدمجتبی غلافگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در صورت اثبات مسائل غیر اخلاقی در گروه‌های کوهنوردی مجوزدار، بدون فوت وقت مجوز آنها باطل می‌شود.

وی ادامه داد: هم‌اکنون 150 گروه کوهنوردی آزاد، دولتی و نیمه‌دولتی در اصفهان داریم و در حالی که با سخت‌ترین شرایط مجوز به آنها داده می‌شود، اما شاهد اعمال غیر اخلاقی در برخی از این گروه‌ها هستیم.

رئیس هیئت کوهنوردی استان اصفهان با اشاره به اینکه تنها برخورد قهریه با این گروه‌ها پاسخ‌گویی رفع این مشکلات نیست، افزود: حاشیه امنیت اجتماعی در کشور بسیار پایین است که در این حوزه با استانداری اصفهان نشستی برگزار کردیم.

وی اضافه کرد: لازم است ریشه بی‌اخلاقی و فساد که در جامعه است را از طریق سازمان ملی جوانان، سازمان بهزیستی، هلال‌احمر و اداره‌کل ورزش جوانان اصفهان پی‌گیری شود.

غلافگر تاکید کرد: زمانی که برای کوه‌گشت رفتیم، مشاهده شد از 430 اتوبوس کوه‌گشت تنها 15 گروه دارای مجوز کوهنوردی هستند و 412 گروه کوهنورد بدون مجوز در قالب گروه‌های مختلط دختر و پسر با وضعیت‌های مبتذل به کوه‌گشت اقدام کردند. 

جوانان برای تفریح خود باید پول‌های هنگفتی بپردازند و پرداختن جوانان به این نوع تفریحات غیر عادی نیست.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول