اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش امدادگران هلال‌احمر آوج صورت گرفت

نجات کوهنورد 23 ساله از صخره‌های کوهستان آوج

خبرگزاری فارس: مسئول پایگاه هلال احمر شهرستان آوج گفت: با تلاش امدادگران هلال احمر این شهرستان کوهنورد 23 ساله از صخره‌های کوهستانی شهرستان آوج نجات یافت.

نجات کوهنورد 23 ساله از صخره‌های کوهستان آوج

اکبر آقاعلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آوج اظهار کرد: یک جوان 23 ساله در شهرستان آوج که پس از چندین ساعت کوهنوردی در بین صخره‌های منطقه کوهستانی قیزیل تورپاخ روستای شوراب از توابع بخش مرکزی شهرستان آوج گیر افتاده بود با تلاش فراوان پایگاه هلال احمر شهرستان آوج توانست نجات پیدا کند.

مسئول پایگاه هلال احمر شهرستان آوج اضافه کرد: امداد‌گران این پایگاه به صورت اکیپ ویژه به محل حادثه اعزام شدند و پس از دو ساعت این جوان 23 ساله از سانحه نجات پیدا کرد.

وی با توصیه به گردشگران در خصوص رعایت جوانب مختلف حین عزیمت به پیاده‌روی و گردشگری تصریح کرد: با توجه به کوهستانی بودن منطقه آوج گردشگران و علاقه‌مندان کوهنوردی هنگام عزیمت به مناطق کوهستانی لازم است که تجهیزات کامل را در اختیار داشته باشند تا خطرات آنان را تهدید نکند.

انتهای پیام/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول