اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه صورت گرفت

اجرای طرح کاروان بهداشت و سلامت در روستا‌های کهگیلویه

خبرگزاری فارس: مسئول امور داوطلبان کهگیلویه گفت: به منظور آشنایی مردم روستا با مسائل پزشکی و بهداشتی، تأمین سلامت آن‌ها، طرح کاروان بهداشت و سلامت در روستا‌های کهگیلویه اجرا شد.

اجرای طرح کاروان بهداشت و سلامت در روستا‌های کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از دهدشت، صبح امروز امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه در طرح کاروان سلامت امور داوطلبان به سمت روستاهای بی‌سیدون امامزاده سیدمحمود، آبله، آب‌چندار و روستاهای تابعه این شهرستان حرکت کردند.

در این طرح بیش از 400 نفر از مردم روستا توسط پزشک عمومی ویزیت شدند و آموزش‌های لازم را دیدند.

فعالیت‌های صورت گرفته جهت اجرای طرح کاروان بهداشت و سلامت، هماهنگی با پزشکان داوطلب، انتخاب تعدادی از داوطلبان جهت همکاری در این پروژه، رایزنی با خیرین جهت همکاری و مساعدت تهیه دارو و خودرو، دعوت از بسیج جامعه پزشکی و تهیه دارو است.

در حاشیه برگزاری این طرح سید عادل رهبریان با بیان اینکه طرح ویزیت رایگان یکی از طرح‌های خداپسندانه و خیرخواهانه سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر است، اظهار کرد: این طرح در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر منطقه در شعب جمعیت هلال‌احمر به مرحله اجرا در می‌آید.

مسئول امور داوطلبان کهگیلویه گفت: در این طرح امور داوطلبان شعب به همراه پزشک داوطلب به روستاها و مناطق آسیب‌پذیر منطقه می‌روند و در آنجا بیماران و نیازمندان را درمان می‌کنند.

وی اجرای برنامه‌هایی نظیر طرح ویزیت و داروی رایگان در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد را کم‌نظیر دانست و گفت: حمایت از مردم روستاها و مناطق فاقد پزشک از اهداف این طرح است.

این مسئول آشنایی مردم روستا با مسائل پزشکی و بهداشت، تأمین سلامت انسان‌ها و آشنایی مردم روستا با جمعیت و امور داوطلبان را از دیگر اهداف این طرح برشمرد.

رهبریان با اشاره به اینکه ویزیت رایگان داوطلبان در روستاها و مناطق محروم این استان به یکی از خدمات مستمر این جمعیت تبدیل شده است، ابراز کرد: درمان بیماری مردم روستا، تأمین هزینه دارو توسط جمعیت و مشارکت داوطلبان و آموزش و پیشگیری از بیماری‌های شایع در مناطق روستایی از نتایج مورد انتظار این پروژه است.

وی گفت: در راستای برگزاری طرح کاروان بهداشت و سلامت بیش از 400 نفر از مردم روستایی بی‌سیدون توسط پزشک عمومی ویزیت شدند و آموزش‌های لازم را دیدند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول