اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

اولویت با پروژه‌های نیمه‌تمام روستایی است

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افتخارات این استان را درصد بالای روستانشینی دانست و گفت: فرمانداران فقط به آبادانی شهرها فکر نکنند، بلکه اولویت با پروژه‌های نیمه ‌تمام روستایی است.

اولویت با پروژه‌های نیمه‌تمام روستایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حسین صابری ظهر امروز در نشست کارگروه برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: باید در این استان تکلیف نیروهای شرکتی را یک بار برای همیشه مشخص کرد تا در سال‌های آینده برای آن‌ها ایجاد مشکل نشود.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: قرار بر این شده اطلاعات دقیق در این زمینه در اختیار ما گذاشته شود تا بتوانیم مشکلات آن‌ها را برطرف کنیم، قبل از این‌ که در آینده به مشکل جدی برخورد کنند کما این‌که بسیاری از آن‌ها اکنون با مشکل رو به رو شده‌اند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به تکمیل پروژه‌های نیمه ‌تمام در استان اشاره کرد و گفت: فرمانداران یادشان باشد که وقتی سخن از شهرستان به میان می‌آید، منظور همه نقاط از جمله روستایی و شهری است.

صابری در ادامه عنوان کرد: برای تولید هر چه بیشتر و تحقق اقتصاد مقاومتی نیاز به تشویق روستاییان برای ماندن در روستاها داریم و وظیفه ایجاب می‌کند همچنان که در شهرها بلوار و خیابان می‌سازیم، کوچه پس کوچه‌های خاکی روستاها را نیز از یاد نبریم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: اکنون 47 درصد جمعیت استان ما بر طبق آمار روستایی است که اگر برخی شهرها که ماهیت اصلی آن‌ها نیز روستا بوده در این آمار بیاوریم خواهیم دید 54 درصد جمعیت مربوط به روستانشینان است.

وی نمایندگان مجلس را در این راستا وظیفه‌مند دانست و گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی هم با رأی شهری و روستایی به مجلس رفته‌اند و پی‌گیری مشکلات آن‌ها و گزارش به ما برای رفع این مشکلات به آن‌ها مربوط می‌شود.

این مسئول عالی استانی با ذکر این سخن که اگر مسئولیت کشوری در زمینه اجرای پروژه‌های عمرانی وجود داشت روستاها را در اولویت قرار می‌داد، تصریح کرد: با توجه به این که تولید و چرخ آن در روستاها می‌چرخد فرمانداران پروژه‌های نیمه تمام روستایی را در اولویت تکمیل قرار دهند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول