اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل گاز خراسان‌شمالی:

45 درصد جمعیت روستایی خراسان‌شمالی زیرپوشش گاز قرار دارند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل گاز خراسان‌شمالی گفت: هم اکنون 45 درصد جمعیت روستای استان زیرپوشش گاز طبیعی قرار دارند.

45 درصد جمعیت روستایی خراسان‌شمالی زیرپوشش گاز قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت گاز خراسان‌شمالی، حسین تقی‌نژاد اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود در سه سال آینده این رقم به بیش از 90 درصد برسد.

وی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به خراسان‌شمالی گفت: مصوبات سفر مقام معظم رهبری منشأ تحول در گازرسانی به این استان است، اجرای این مصوبات تحول شگرفی در گازرسانی به روستاهای این استان ایجاد می‌کند.

وی افزود: در سفر مقام معظم رهبری و سه سفر هیئت دولت به این استان، گازرسانی به 745 روستا به تصویب رسید که 410 مورد از این مصوبات به سفر اخیر مقام معظم رهبری مربوط می‌شود.

مدیرعامل گاز خراسان‌شمالی گفت: اعتبارات ریالی سفر مقام معظم رهبری به این استان را 116 میلیارد تومان و مجموع اعتبارات ریالی سفرهای استانی هیئت دولت را 112 میلیارد تومان اعلام کرد.

وی اظهار کرد: در سفرهای استانی هیئت دولت، گازرسانی به 300 روستا به تصویب رسید که تاکنون 100 درصد مصوبات سفر اول و دوم تحقق یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌شمالی گفت: این استان 867 روستا دارد که بیش از 745 مورد از آن‌ها با میانگین 20 خانوار، قابلیت گازرسانی دارند که زیرپوشش شبکه توزیع گاز قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه گازرسانی روستایی در خراسان‌شمالی روندی مطلوب دارد، شمار روستاهای بهره‌مند از گاز در این استان را 270 مورد اعلام کرد و افزود: گازرسانی به 65 روستای دیگر این استان در دست اجرا است.

تقی‌نژاد احداث خطوط انتقال گاز به منظور گازرسانی به شهرهای لوجلی، راز و صفی‌آباد را از مجموعه مصوبات مهم سفر هیئت دولت به خراسان‌شمالی برشمرد و گفت: احداث این خطوط با 80 درصد پیشرفت ادامه دارد.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول