اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ساعت 15 در کیلومتر 15 رخ داد

تصادف زنجیره‌ای 9 خودرو در اتوبان قم ـ تهران

خبرگزاری فارس: تصادف زنجیره‌ای 9 خودرو در کیلومتر 15 اتوبان قم ـ تهران 9 مصدوم بر جای گذاشت.

تصادف زنجیره‌ای 9 خودرو در اتوبان قم ـ تهران

مهدی فراهانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس در قم با اشاره به حادثه تصادف در اتوبان در قم ـ تهران، اظهار داشت: این حادثه حدود ساعت 15 در کیلومتر 15 اتوبان قم ـ تهران به وقوع پیوست.

وی در خصوص جزئیات این حادثه گفت: در جریان تصادف 9 خودرو در دو لاین اتوبان قم ـ تهران با یکدیگر برخورد کردند.

معاون مرکز حوادث و فوریت های پزشکی قم اظهار داشت: پس از اعلام حادثه سه دستگاه آمبولانس از سه پایگاه امداد جاده‌ای قم برای رسیدگی به مصدومان و انتقال آنها به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به تعداد مجروحان و مصدومان این حادثه خاطر نشان کرد: در جریان این تصادف 9 نفر از هموطنانمان دچار مصدومیت شدند که 5 نفر از این مصدومان در محل به صورت سرپایی مورد مداوا قرار گرفتند.

فراهانی افزود: 4 مصدوم دیگر به وسیله دو آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی قم منتقل شدند که در حال حاضر وضعیت این مصدومان رضایت‌بخش است.

وی خاطر نشان کرد: آمبولانس دیگر اورژانس نیز تا پایان کار و انتقال خودروها به بیرون از اتوبان در صحنه تصادف حضور داشت.

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی قم خاطر نشان کرد: در محور قم ـ تهران 4 پایگاه امداد جاده‌ای مستقر است که در کوتاه‌ترین زمان کار امدادرسانی به حوادث این محور انجام می‌شود.

لازم به یادآوری است اورژانس قم 32 پایگاه دائمی در اختیار دارد که 16 پایگاه آن جاده‌ای است و در حال حاضر در همه جاده‌های قم به سایر شهرها و حتی بخش‌های استان نیز این پایگاه‌ها مستقر هستند.

امسال همه این پایگاه‌ها به خصوص پایگاه‌های جاده‌ای به یک دستگاه اتوبوس و آمبولانس و تجهیزات لازم مجهز شده‌اند و در هر پایگاه تعداد شش نفر نیروی متخصص وجود دارند که به صورت شیفتی و در هر شیفت دو نفر آماده خدمات‌رسانی هستند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول