اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 24 ساعت گذشته

تصادف خودرو پیرمرد و پسربچه را به کام مرگ کشید

خبرگزاری فارس: معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: پسربچه 10 ساله‌ای بر اثر برخورد با یک دستگاه وانت در روستای مؤمن‌آباد و پیرمردی 60 ساله بر اثر برخورد با یک دستگاه پراید در میدان 72 تن جان سپردند.

تصادف خودرو پیرمرد و پسربچه را به کام مرگ کشید

مهدی فراهانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به عملکرد 24 ساعت گذشته مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی در استان قم اظهار کرد: در این مدت به هزار و 80 مورد از تماس‌هایی که اورژانس 115 دریافت کرد پاسخ گفته شد.

وی افزود: از هزار و 80 تماس دریافتی 402 مورد مربوط به مزاحمانی است که برای حیات انسان‌ها ارزشی قائل نیستند.

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم بیان کرد: 678 مورد از تماس‌های دریافتی را مددجویانی که نیاز به امدادرسانی داشتند تشکیل می‌دادند.

وی با تاکید بر اینکه در این مدت 145 ماموریت انجام شد اذعان کرد: 69 مورد از ماموریت‌ها به تصادفات و 87 مورد از ماموریت‌ها مربوط به مجروحان ناشی از حوادث گوناگون بود.

فراهانی ادامه داد: 76 مورد از دیگر ماموریت‌های انجام شده برای امدادرسانی به بیماران قلبی عروقی و سایر حوادث می‌شد.

وی با بیان اینکه 43 مورد از حوادث مربوط به موتورسواران بود تصریح کرد: این حوادث 54 مجروح بر جای گذاشت که مجروحان پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط ماموران امدادی اورژانس برخی از آنان به دلیل اینکه آسیب چندانی ندیده بودند به صورت سرپایی درمان شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی به حوادث شاخص این مدت اشاره و ابراز کرد: دو تریلی در کیلومتر 22 جاده اراک با یکدیگر به شدت برخورد کردند.

وی با بیان اینکه عملیات رهاسازی مصدومان این حادثه توسط ماموران مرکز آتش‌نشانی انجام شد ابراز داشت: این مصدومان با دو آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

فراهانی از برخورد یک دستگاه خودرو پیکان با گاردریل خبر داد و اذعان کرد: چهار نفر در این حادثه مجروح شدند که با دو دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی از دیگر حوادث این مدت را تصادف یک عابر پیاده با یک دستگاه خودرو وانت عنوان کرد و گفت: این حادثه در یکی از روستاهای قم با نام مؤمن‌آباد به وقوع پیوست.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: با وجود اینکه ماموران اعزامی اورژانس 115 خود را در کوتاهترین زمان ممکن به محل حادثه رساندند ولی پسر بچه 10 ساله بر اثر شدت صدمات وارده در دم فوت کرد.

وی همچنین از برخورد یک عابر پیاده و یک دستگاه خودرو پراید در کمربندی امام علی(ع) خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه که قبل از پمپ گاز 72 تن رخ داد پیرمرد 60 ساله به دلیل شدت صدمات وارده جان سپرد.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول