اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان گلستان اهواز:

7 دانش‌آموز حادثه تصادف ترخیص می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان گلستان اهواز گفت: به زودی هفت دانش‌آموز حادثه دیده تصادف در محور دهدز از این مرکز درمانی ترخیص می‌شوند.

7 دانش‌آموز حادثه تصادف ترخیص می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی بیمارستان گلستان، دکتر حبیب حی‌بر اظهار داشت: اسماعیل پاک روان و مهسا عبدالهی امروز و الناز علایی و فاطمه آقایی نیز به زودی مرخص می‌شوند.

وی افزود: حال عمومی زینب خدادادی و مریم اشراقیان وایران مقدسی هم رضایت بخش است و به زودی ترخیص می‌شوند.

حی‌بر خاطرنشان کرد: از مجموع 11 مجروح سانحۀ اتوبوس محور دهدز- بروجن، دو نفر (مرضیه امانی و محدثه زمانپور) دیروز ترخیص شدند که البته یکی از این عزیزان با اینکه نیازی به اقدام درمانی نداشت، دیشب میهمان ما بود و امروز بیمارستان را ترک کرد.

به گفته وی، بیمارستان گلستان اهواز با پیشرفته‌ترین امکانات و بهترین کادر پزشکی و پرستاری با تمام وجود و به صورت شبانه روزی در حال خدمت به مصدومان حادثۀ اتوبوس بروجن است و در همین راستا دیروز چهار عمل جراحی ارتوپدی بر روی این عزیزان انجام شد و توسط کادر درمانی مرتب به بیماران رسیدگی می‌شود.

رئیس بیمارستان گلستان اهواز گفت: علی حسینی هم که به علت ضایعۀ نخاعی، تحت مراقبت‌های جراحی اعصاب است و امکان حرکت اندام تحتانی را از لحظۀ تصادف نداشت، برای جلوگیری از گسترش ضایعه، امروز جراحی می‌شود.

حی بر ادامه داد: مریم باباخانیان نیز که در بخش مراقبت‌های ویژۀ بیمارستان گلستان با سطح هوشیاری 4 آمده بود، تحت مراقبت‌های پرستاری و متخصصان جراحی اعصاب، قلب، جراحی، عفونی و... است که خوشبختانه دیروز 2 درجه سطح هوشیاری یعنی 6 را داشت و امروز این سطح هوشیاری به 7 رسیده این در حالی است که در فرد سالم درجه هوشیاری باید 15 باشد.

وی افزود پیشرفته‌ترین دستگاه‌های جراحی اعصاب، امکانات مراقبت های ویژه و دستگاههای ‌ام آر آی، آنژیوگرافی و سی تی اسکن و پزشکی هسته‌ای در این بیمارستان نصب شده و در خدمت بیماران و مجروحان است.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول