اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

تأثیرگذاری بر جوانان هدف اصلی فشارهای دشمن است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: هدف اصلی فشارهای دشمن، تأثیرگذاری بر جوانان و نسل امروز ایران اسلامی است.

تأثیرگذاری بر جوانان هدف اصلی فشارهای دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری عصر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه، با اشاره به لزوم بصیرت‏دهی به ره‏پویان عرصه علم و دانش در مدارس اظهار داشت: دشمنان اسلام و انقلاب پیوسته به دنبال فرصتی برای ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی هستند.

وی ادامه داد: آنها در این راه با برنامه‏‌ریزی بر روی جوانان و دانش‌‏آموزان، بخشی از مقاصد پلید خود را دنبال می‏کنند.

افشارنادری با اشاره به نزدیکی یوم‏‌الله 13 آبان گفت: این روز، امسال به دلیل اقدامات خصمانه استکبار جهانی در توهین به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص)، قرآن‏‌سوزی‏ها و انتشار کاریکاتورهای موهن و ... بسیار با اهمیت است و باید در این روز فریاد دادخواهی خود را بار دیگر به گوش جهانیان رساند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: در شرایط امروز که کشور و منطقه با فشارها به سوریه، القای درگیری دشمنان در مرزهای سوریه و ترکیه، فشارها و تحریم‏های اقتصادی بر کشورمان، ایجاد دل‏شوره و نگرانی در مردم و ... مواجه است، دشمنان به دنبال نفوذ افکار پلید خود بر دانش‌‏آموزان و دانشجویان هستند تا از این طریق به مطامع شوم خود دست یابند.

وی ادامه داد: با همه این تفاسیر، هوشیارسازی و بصیرت‏‌دهی به آحاد جامعه دانش‏‌آموزی و دانشجویی از وظایف همه مردم و مسئولان است تا آینده‏‌سازان کشور با بهره‏‌گیری از ایامی نظیر 13 آبان، آگاهانه تصمیم بگیرند و همواره در صحنه‏‌ها حضور داشته باشند.

افشارنادری اضافه کرد: با وجود هجمه‏‌های سنگین دشمنان و تحریم‏ها و فشارهای سیاسی و اقتصادی فراوان، با تدابیر اتخاذ شده شاهد ورود بیش از یک میلیون و 900 هزار دانش‏‌آموز به مدارس استان تهران در آغازین روز بازگشایی مدارس بودیم که این رقم قابل توجه است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: امروز باید در راستای مأموریت اصلی نهادهای آموزشی یعنی تعلیم و تربیت گام برداشت تا شاهد ارتقای علمی دانش‌‏آموزان بود.

وی با اشاره به توقعات مقام معظم رهبری از دانش‌‏آموزان در سه مقوله تهذیب، تحصیل و دانش‌‏آموزی گفت: ظرفیت‏ها و قابلیت‏های بسیار خوبی در سطح مدارس منطقه وجود دارد که باید از آنها در راستای تقویت گفتمان‏های دینی، پرداختن به مقوله حجاب و عفاف، بررسی اوضاع و احوال جامعه، سیاست و اقتصاد و ... برای دانش‌‏آموزان بهره‏ جست تا قالب ذهنی آتیه‏‌سازان این مرز و بوم فقط قالب درسی و آموزشی نباشد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول