اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هندبال مازندران خبر داد

نایب قهرمانی هندبال بهشهر در لیگ نوجوانان کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هندبال مازندران از نایب قهرمانی تیم هندبال ایران خودرو دیزل بهشهر در لیگ قهرمانی نوجوانان کشور خبر داد.

نایب قهرمانی هندبال بهشهر در لیگ نوجوانان کشور

خسرو ابراهیم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در حال حاضر این رشته ورزشی در استان با کمک همکاران توسعه خوبی داشته که امیدوارم این رشد و توسعه همچنان ادامه داشته باشد.

وی تصریح کرد: ورزشکاران بسیار خوبی در سطح استان در این ورزش فعالیت می‌کنند که شاهد شکوفایی و دعوت هندبالیست‌های مازندرانی به اردوهای تیم ملی در رده‌های سنی مختلف هستیم.

رئیس هیئت هندبال مازندران مهم‌ترین مشکل این ورزش را کمبود اعتبار و بودجه اندک مسئولان عنوان کرد و افزود: اگر به این رشته ورزشی اهمیت و بها بیشتری داده شود، شاهد افتخارآفرینی بیشتر هندبال استان در کشور خواهیم شد.

ابراهیم‌زاده در ادامه از نایب قهرمانی تیم هندبال ایران خودرو دیزل بهشهر در لیگ قهرمانی نوجوانان کشور خبر داد و اظهار داشت: این تیم در حضور 12 تیم موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد.

وی گفت: در این دوره از رقابت‌ها 12 تیم در دو گروه به صورت دوره‌ای به میزبانی شاهرود با هم مسابقه دادند که دو تیم ایران خودرو دیزل بهشهر و سپاهان اصفهان با شکست تمامی حریفان به فینال راه یافتند.

رئیس هیئت هندبال مازندران اذعان داشت: در فینال این مسابقات تیم ایران خودرو دیزل بهشهر در عین شایستگی مغلوب تیم قدرتمند سپاهان اصفهان قهرمان چند دوره این رقابت‌ها شد.

ابراهیم‌زاده افزود: در فینال این رقابت‌ها نماینده شایسته مازندران 34 بر 21 از تیم سپاهان اصفهان شکست خورد و نایب قهرمان شد.

وی در پایان از برگزاری لیگ قهرمانی استان خبر داد و خاطرنشان کرد: برای شناسایی و کشف استعداد با کمک روسای هیئت‌ها و حمایت مالی اسپانسران خواهان برگزاری لیگ قهرمانی استان با حضور تمامی شهرستان‌ها هستیم.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول