اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نمایشگاه شهرداری‏های کشور

ظرفیت‏های سرمایه‏‌گذاری بومهن معرفی می‏شود

خبرگزاری فارس: شهردار بومهن از حضور این نهاد در سومین دوره نمایشگاه شهرداری‏های کشور در راستای معرفی ظرفیت‏های سرمایه‏‌گذاری این شهر خبر داد.

ظرفیت‏های سرمایه‏‌گذاری بومهن معرفی می‏شود

محمدرضا آهنگران امروز در گفت‌‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: سومین نمایشگاه بین‌‏المللی شهری و دستاوردهای شهرداری‏های سراسر کشور، 20 آبان در تهران برگزار می‏شود.

وی ادامه داد: شهرداری بومهن نیز برای دومین بار پیاپی در این نمایشگاه به صورت مؤثر و قوی حاضر خواهد بود.

آهنگران اضافه کرد: بر اساس اعلام مسئولان امر و هماهنگی استانداری تهران، غرفه شهرداری‏های این استان به صورت منسجم در یک بخش مجزا مستقر خواهد بود و راهنمایان با لباس‏هایی یک‏ شکل در این غرفه‏‌ها حاضر می‏شوند.

شهردار بومهن افزود: از اهداف مورد پیگیری مدیریت شهری بومهن در این نمایشگاه، می‏توان به ارائه گزارشی مصور و مکتوب از عملکرد شهرداری به اهالی این شهر و سایر نقاط کشور اشاره کرد.

وی ادامه داد: این اقدامات در قالب تکثیر مجله، بروشور، لوح فشرده و ... به بازدیدکنندگان غرفه شهرداری بومهن ارائه می‏شود.

آهنگران اضافه کرد: هدف اصلی از شرکت در سومین نمایشگاه بین‌‏المللی جامع شهری و دستاوردهای شهرداری‏های سراسر کشور، معرفی ظرفیت‏های برجسته شهر بومهن برای جذب مشارکت بخش‏های خصوصی و سرمایه‏‌گذاری در این خطه است.

به گزارش فارس؛ شهر 40 هزار نفری بومهن در شمال‌‏شرق استان تهران، مسیر جاده تهران- شمال و در جوار شهرهایی مانند پردیس و رودهن قرار دارد.

این دیار از سال 1375 با ایجاد واحد مدیریت شهری به عنوان شهری متشکل از چند روستای مختلف معرفی شد و در شهر بومهن اقشار مختلفی از اقوام گوناگون زندگی می‏کنند.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول