اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مهاباد در مجلس:

رفع مشکلات در گرو افزایش تعامل مسئولان و نمایندگان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مهاباد در مجلس گفت: چنانچه تعامل بین مسئولان و نمایندگان مجلس افزایش یابد گره مشکلات مختلف اعم از اجتماعی، اقتصادی و ... به راحتی گشوده می‌شود.

رفع مشکلات در گرو افزایش تعامل مسئولان و نمایندگان است

عثمان احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی می‌توانند از طریق مجمع نمایندگان آذربایجان‌غربی مسائل اداره متبوع خود و دغدغه‌های مردم را پیگیری کنند، چراکه در این صورت سریع‌تر به نتیجه می‌رسند.

وی با بیان اینکه ریاست این مجمع بر عهده نماینده مردم ارومیه نادر قاضی‌پور قرار دارد، تصریح کرد: مجمع نمایندگان آذربایجان‌غربی با احتساب همه نمایندگان شهرستان‌ها و نماینده اقلیت‌های دینی 13 نفر عضو دارد بنابراین یک موضوع در جلسه مطرح می‌شود چنانچه هفت نفر به پیگیری مسئله رای دهند برای رفع معضل تلاش می‌شود به طوری که در صورت ریشه‌کن نشدن مشکل، حداقل مقدمات کار برای سال‌های بعد فراهم می‌شود.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: چنانچه در جلسه‌های مجمع پیگیری مشکلات واحدهای صنعتی، مسائل اجتماعی و ... به تصویب اکثریت نمایندگان برسد همه اختیارات قانونی و ابزارهای موجود را برای پیگیری آن موضوع استفاده می‌کنند به طوری که تاکنون در زمینه‌های مختلف توفیق‌هایی نیز کسب کرده‌اند.

 وی بر لزوم طرح مسائل در جلسه‌های مجمع تاکید کرد و اظهار داشت: برای اینکه کمبودهای موجود در اداره‌ها و سایر نیازها استان تامین شود با جمعی از نمایندگان برای دیدار و گفت‌و‌گو با وزیر و روسای سازمان‌های مرکزی و ... اهتمام می‌شود ولی این مسئله منوط بر این است که مدیران اداره‌ها به طور مرتب مشکلات، کمبودها و نیازهای خود را به نمایندگان مجلس منتقل کنند.

احمدی با اظهار به اینکه مجلس نهم با دوره‌های قبل تفاوت اساسی دارد، خاطرنشان کرد: در دوره‌های قبل مجمع نمایندگان در استان ما فعالیت چشم‌گیر و موثری نداشت به طوری که تعدادی از نمایندگان در این مجمع عضو نبودند ولی در این دوره همت جمعی بین اعضا شکل گرفته است.

وی ارتباط بین نمایندگان و مسئولان را در سطح کشور ضعیف دانست و بیان داشت: متاسفانه در بعضی مواقع استاندار یا مدیرکل یک سازمان تودیع می‌شود ولی نماینده مجلس بی‌خبر است از این‌رو باید برای اصلاح و بهبود روند تعامل‌ها اهتمام شود.

احمدی بر لزوم دوسویه و سودمند بودن روابط بین مقامات تاکید کرد و اظهار داشت: مقامات اعم از مسئولان اجرایی و نمایندگان مجلس در همه ایام باید کنار یکدیگر قرار بگیرند و برای خدمت بیشتر و بهتر به مردم تلاش کنند پس نباید فقط در زمان وقوع مشکلات از نماینده مجلس یاد شود.

انتهای پیام/ی10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول