اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه مازندران خبر داد

راه‌اندازی دفاتر بسیج اساتید در دانشکده‌های مازندران

خبرگزاری فارس: دفاتر بسیج اساتید در دانشکده‌های دانشگاه مازندران راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی دفاتر بسیج اساتید در دانشکده‌های مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، احمد احمدپور رئیس دانشگاه مازندران پیش از ظهر امروز در مراسم راه اندازی دفاتر بسیج اساتید در دانشکده‌های دانشگاه مازندران گفت: نیروهای ارزشی و بسیجی در دانشگاه‌ها ادامه‌دهنده راه شهیدان هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر وجود بسیج و نیروهای مومن به انقلاب و آرمان‌های نظام در دانشگاه‌ها برای پیشرفت همه‌جانبه دانشگاه بسیار بااهمیت است، اظهار داشت:‌ استادان متعهد دانشگاه‌ها در شرایط فعلی دارای مسئولیت خطیر روشنگری و آگاه‌سازی دانشجویان درباره سیاه‌نمایی‌های دشمنان این مرز و بوم است.

احمدپور با اشاره به اینکه امروز جنگ از عرصه نظامی به عرصه فرهنگی و علمی کشیده شده است، افزود: تمام تلاش بیگانگان این است تا مانع از رشد و پیشرفت کشور و حرکت علمی جوانان این کشور شوند.

در ادامه این نشست نورزاد نبوی مسئول سازمان بسیج اساتید استان مازندران، تشکیل دفاتر بسیج را جزء‌ افتخارات دانشگاه مازندران دانست و تاکید کرد: استادان بسیجی نقش موثری در دستیابی نظام مقدس جمهوری اسلامی به اهدافش دارند.

وی خاطرنشان کرد: ‌از نگاه ما، همه اساتید بسیجی هستند و همه باید در راستای چشم اندازها و اهداف نظام حرکت کنیم.

نبوی تصریح کرد: بر این اعتقاد هستیم که حلقه‌های علمی و حلقه‌های صالحین می‌توانند همگام با یکدیگر تحولات رو به رشدی را رقم زنند. حلقه‌های علمی باید در حل مسائل و مشکلات علمی و ارتباط با صنعت همت مضاعف داشته باشند.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان مازندران همچنین از اساتید دانشگاه مازندران خواست تا به عنوان فرماندهان جنگ نرم تلاش بیشتری برای حفظ و حراست از ارزش‌های اسلامی داشته باشند.

به گزارش فارس، در پایان این نشست مسئولان دفاتر بسیج اساتید دانشکده‌های دانشگاه مازندران برای صدور حکم به بسیج استان معرفی شدند.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول