اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

طرح هجرت 3 شاخص‌ترین فعالیت آموزش و پرورش و بسیج است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به ظرفیت‌های بسیج و تعاملاتی که با آموزش و پرورش دارد، گفت: طرح هجرت 3 شاخص‌ترین فعالیتی است که با تعامل و همکاری بسیج و آموزش و پرورش صورت می‌گیرد.

طرح هجرت 3 شاخص‌ترین فعالیت آموزش و پرورش و بسیج است

رحیم زمانی در حاشیه مراسم تجدید میثاق دانش‌آموزان بسیجی و مسئولان وزارت آموزش و پرورش با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که در مرقد مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 36 هزار دانش‌آموز شهید، عید سعید قربان و دهه ولایت و امامت را تبریک گفت و اظهار داشت: همزمان با آغاز هفته بسیج دانش‌آموزی، آموزش و پرورش شهرستان‌‌های استان تهران و فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در راستای ویژه برنامه‌های این هفته برنامه‌ای را در راستای تجدید میثاق دانش‌آموزان بسیجی با آرمان‌های والای امام، شهدا و مقام معظم رهبری تدارک دیدند و امروز شاهد بودیم که دانش‌آموزان به همراه فرماندهی سازمان بسیج دانش‌آموزی و معاونت مقام عالی وزارت در حوزه پرورشی با حضور در مرقد مطهر امام (ره) ضمن ادای احترام به مقام شامخ امام خمینی (ره) با آرمان‌های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

طرح هجرت 3 با تعامل آموزش و پرورش و بسیج اجرایی شد

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به ظرفیت‌های گسترده بسیج، طرح هجرت 3 را از شاخص‌ترین برنامه‌هایی دانست که با همکاری و تعامل آموزش و پرورش و بسیج صورت گرفته است و گفت: ظرفیت بسیج همواره در بخش‌های مختلف بسیار گسترده است و طرح هجرت 3 از شاخص‌ترین فعالیت‌هایی است که با تعامل و همکاری بسیج و آموزش و پرورش در طول تابستان صورت گرفت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برنامه‌های طرح هجرت 3 با حضور پرشور دانش‌آموزان در راستای حفظ روحیه بسیجی در نسل جدید و بالا بردن سطح آمادگی دانش‌آموزان و مدارس اجرا می‌شود.

زمانی بیان داشت: در این طرح از ظرفیت بسیار خوب بسیج، اداره کل نوسازی و اداره کل آموزش و پرورش برای آماده‌سازی بعضی از مدارس که از لحاظ تجهیزات و فضای فیزیکی ساختمان نیاز به کمک و نوسازی دارند استفاده می‌شود.

بهسازی 400 آموزشگاه شهرستان‌های استان تهران با اجرای طرح هجرت 3 در سال 91

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اضافه کرد: در راستای اجرای این طرح دانش‌آموزان در کنار استادکاران قرار می‌گیرند و در طول 2.5 ماه از فصل تابستان، ضمن غنی‌سازی اوقات فراغت علاوه بر آموزش و مهارت‌آموزی به هم سن و سالان خود خدمت می‌کنند.

وی در ادامه از بهسازی 400 آموزشگاه شهرستان‌های استان تهران با اجرای طرح هجرت 3 در تابستان سال 91 خبر داد و گفت: دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران در تابستان 91 با تلاش و فعالیت‌های خود فضای آموزشی 400 آموزشگاه را در حد توان دانش‌آموزی خودشان آماده‌سازی کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در پایان شعارنویسی، رنگ‌آمیزی، تعمیر میز و نیمکت و ... را از جمله فعالیت‌های دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران در راستای اجرای طرح هجرت 3 برشمرد و تصریح کرد: دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران با تلاش و کوشش خود این آموزشگاه‌ها را آماده و برای آغاز سال تحصیلی در اختیار مدیران قرار دادند.

انتهای پیام/خ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول