اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل بازرسی سازمان صدا و سیما:

ساخت واحد‌های مسکونی در کرمان نمونه است

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل بازرسی و بررسی‌های عمومی سازمان صدا و سیما گفت: ساخت 250 واحد مسکونی کارکنان صدا و سیما در کرمان کاری بی‌نظیر و نمونه در کشور است.

ساخت واحد‌های مسکونی در کرمان نمونه است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مدیر‌کل بازرسی و بررسی‌های عمومی سازمان صدا و سیما پیش از ظهر امروز در بازدید از پروژه مسکونی جام‌جم کرمان اظهار داشت: ساخت 250 واحد مسکونی در کرمان کاری بی‌نظیر و نمونه در کشور است.

حجت‌الاسلام حسین ‌اربابی‌فرد با قدردانی از مدیرکل مرکز کرمان و اعضای هیئت مدیره مسکن کارکنان صدا و سیما بیان داشت: رفع دغدغه مسکن کارکنان یکی از کارهای مهم است که در کرمان صورت گرفت.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان در این بازدید گفت: پروژه مسکونی شرکت تعاونی مسکن صدا و سیما به دلیل مشکلات حقوقی و معارض در خرید زمین سال‌ها متوقف بود که اعضا دچار ضرر و زیان فراوانی شدند.

حجت‌الاسلام سید جواد موسوی عنوان کرد: در سال 87 با حمایت مسئولان سازمان و استان و تشکیل هیئت مدیره جدید کار ساخت 200 واحد مسکونی آغاز شد که 100 واحد آن در ایام‌الله دهه‌ فجر ‌سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه 100 واحد دوم نیز با 60 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است، افزود: 50 واحد مسکن مهر هم اکنون آماده تحویل به اعضا است.

موسوی تصریح کرد: با بهره‌برداری از 250 واحد مسکونی دغدغه مسکن برای کارکنان صدا و سیما به طور کامل رفع می‌شود.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول