اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال 91 صورت می‌گیرد

واگذاری 4500 واحد مسکن مهر در سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان‌وبلوچستان گفت: تا پایان سال‌جاری، 4 هزار و 500 واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل می‌شود.

واگذاری 4500 واحد مسکن مهر در سیستان‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمود میری صبح امروز در نشست شورای مسکن مهر استان در استانداری سیستان‌وبلوچستان اظهار داشت: تاکنون 10 هزار و 941 واحد در استان به بهره‌برداری رسیده است که 4 هزار و 500 واحد دیگر تا پایان امسال به متقاضیان تحویل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای 24 هزار و 405 واحد مسکن مهر در استان عقد قرار داد انجام شده، افزود: از این میزان، 14 هزار و 797 واحد برای شهرهای بالای 25 هزار نفر شمال استان، 5 هزار و 318 واحد برای شهرهای بالای 25 هزار نفر جنوب استان و بقیه برای شهرهای زیر 25 هزار نفر و شهر جدید رامشار قرارداد عقد شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: کل واحدهای مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر در سطح استان، 19 هزار واحد است که تاکنون 11 هزار واحد آن تحویل و بقیه نیز تا پایان سال تحویل متقاضیان خواهد شد.

میری تسهیلات پرداختی به مسکن مهر استان را 2 هزار و 457 میلیارد ریال عنوان کرد و از بانک‌های عامل خواست برای پرداخت تسهیلات در این زمینه با متقاضیان همکاری کنند.

وی با اشاره به واگذاری 750 هکتار زمین برای احداث مسکن مهر در سطح استان، بیان کرد: برای تأمین خدمات زیربنایی از جمله آب، فاضلاب و برق و همچنین تأسیسات روبنایی سایت‌های مسکن مهر استان، هفت مدرسه، چهار مسجد، 15 واحد تجاری، یک کلانتری و یک باب درمانگاه در دست احداث است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان‌وبلوچستان همچنین از کسب رتبه پنجم کشوری ساخت مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر و کسب رتبه هفتم احداث و درصد تحقق مسکن مهر در استان خبر داد و بر تسریع در روند ساخت و پیگیری مسائل مربوط به این مهم تأکید کرد.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول