اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار باقرشهر:

جشن بزرگ خورشید ولایت در باقرشهر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار باقرشهر گفت: همزمان با دهه ولایت که از عید سعید قریان تا عید سعید غدیر است، جشن بزرگ خورشید ولایت در باقرشهر به مناسبت فرارسیدن بزرگ‌ترین عید شیعیان جهان برگزار می‌شود.

جشن بزرگ خورشید ولایت در باقرشهر برگزار می‌شود

جمشید سعادتمند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، ضمن تبریک اعیاد سعید قربان و غدیر به ملت شریف ایران و شهروندان باقرشهر اظهار داشت: کشور ولایت‌مدار ما امروز شاهد اوج علاقمندی به ولایت و مقام معظم رهبری است که سرچشمه آن عید غدیر خم است.

شهردار باقرشهر در ادامه افزود: در روز عید سعید غدیرخم پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) تکلیف رهبری را برای ما مشخص کردند و هرگونه شک و تردید را از دل‌های مسلمانان زدودند، تکلیف ما نیز تبعیت از امام و پیشوای مسلمانان و در زمان غیبت پیروی از ولایت فقیه است.

وی یکی از برنامه‌های شهرداری باقرشهر را برگزاری مراسمات مختلف در مناسبت‌های ملی و مذهبی به‌ویژه ایام شادی اهل بیت عصمت و طهارت (ع) اعلام کرد و ابراز داشت: در همین راستا و در طلیعه این دهه پر خیر و برکت و ایام فرخنده، جشن بزرگ خورشید ولایت با هنرنمایی هنرمندانی از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

شهردار باقرشهر در پایان خاطرنشان کرد: این جشن در روز سه‌شنبه 9 آبان ماه سال جاری از ساعت 18 در مجموعه ورزشی بوستان فدک واقع در انتهای بلوار فلسطین، بلوار سفیر امید برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول