اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌با علم و آگاهی کافی در این دیدار به میدان رفتیم

قاسم‌پور: به حداقل امتیاز مقابل صبا راضی بودیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: در دیدار حساس خارج از خانه مقابل صبای قم به حداقل امتیاز راضی بودیم و تنها نیم نگاهی به کسب سه امتیاز داشتیم.

قاسم‌پور: به حداقل امتیاز مقابل صبا راضی بودیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، ابراهیم قاسم‌پور عصر امروز بعد از پایان مسابقه تیمش با صبای قم در چارچوب هفته سی و سوم رقابت‌های یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که در ورزشگاه یادگار امام قم به تساوی یک بر یک انجامید، در جمع خبرنگاران تصریح کرد: ما چون آمده بودیم امتیاز بگیریم، به هر ترتیب به دنبال رسیدن به این هدف تلاش کردیم.

وی با بیان اینکه با نگاهی به سایر نتایج دیدارهای سی و سوم از نتیجه تساوی در مقابل صبای قم راضی است، عنوان کرد: به هر حال اگر شهرداری تبریز یا شاهین موفق به شکست حریفان خود می‌شدند، کار ما سخت می‌شد و ما نباید به صبا می‌باختیم.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان تصریح کرد: من قبلا به عنوان سرمربی با تیم داماش گیلان به قم آمده بودم و به همین خاطر سبک و شیوه بازی را خوب می شناختم، به همین خاطر با علم و آگاهی کافی در این دیدار به میدان رفتیم.

وی یاد آور شد: در نیمه اول مسابقه هر دو تیم بازی خوبی ارائه نکردند اما در نیمه دوم جریان بازی کاملا فرق کرد و هم صبا و هم مس خوب بازی کردند، ما بیشتر موقعیت گلزنی داشتیم که نتوانستیم از آن به خوبی بهره ببریم و صبا هم کمی احساسی بازی کرد.

قاسم‌پور عنوان داشت: صبا در 20 دقیقه پایانی و به خصوص در تلاش برای رسیدن به گل برتری کاملا رو به بازی احساسی آورد، آنها ارسال از مرکز زمین به عمق دفاع ما را در نظر داشتند که به خوبی این تاکتیک آنها را خنثی کردیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر صبای قم به دنبال رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های کشور آسیا بود، ما هم به خاطر موقعیت خطرناکی در جدول رده‌بندی داشتیم نمی‌خواستیم مقابل صبا ببازیم و کار را به هفته پایانی بسپاریم.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان تصریح کرد: خوشحالم از اینکه کار به هفته پایانی موکول نشد و می‌توانیم با خیالی آسوده در مقابل تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در دیدار خانگی خود به میدان برویم و لیگ را به پایان ببریم.

وی عنوان کرد: ما در این دیدار شجاع خلیل زاده و وحید اسماعیل بیگی را به دلیل محرومیت و محسن خلیلی را به سبب مصدومیت در اختیار نداشتیم، ضمن اینکه قاسم دهنوی هم رفتاری را انجام داد که صلاح دیدم در کنار تیم نباشد.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و مس کرمان از هفته سی و سوم مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با گل های احمد حسن زاده برای مس کرمان و محسن بیات برای صبای قم با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول